• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4116 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير

كوتاه از جام جهاني

پس از اينكه دني كارواخال، مدافع راست اسپانيا، بازيكنان ايران را به وقت‌كشي و زشت بازي كردن متهم كرد، كارلوس كي‌روش در پاسخ به وي گفت: «به نظرم كارواخال نبايد اينقدر از بازيكنان ايران انتقاد كند و حواسش به هم‌تيمي‌هايش در فينال چمپيونزليگ و بلايي كه سر بازيكن مصري آوردند، باشد.»

روزنامه كيهان روز پنجشنبه در انتقاد از برنامه 2018، نوشت: فردوسي‌پور در معرفي كشورهاي انگليس و فرانسه، هيچ‌ اشاره‌اي به مهم‌ترين بخش‌هاي تاريخ معاصر اين كشورها، يعني استعمار و برده‌داري و جنايات گسترده آنها در كشورهاي تحت سلطه‌شان نكرد.

در جريان بازي ايران و اسپانيا، وقتي كه راموس روي سردار آزمون خطا كرد، كي‌روش به‌شدت به راموس و داور اعتراض كرد تا مبادا كاپيتان ماتادورها سردار آزمون را به سرنوشت محمد صلاح دچار كند.

پس از اتمام بازي ايران و اسپانيا، با اينكه دخه آ، گلر اسپانيا به سمت عليرضا بيرانوند رفت و او را دلداري داد، بيرانوند خواستار تعويض پيراهنش با دخه آ نشد.

آلوارو آربلوا، بازيكن سابق تيم ملي اسپانيا، پس از گل زيباي مودريچ به آرژانتين در طعنه به ليونل مسي توييت كرد: مودريچ، بهترين شماره 10 دنيا.

ديه‌گو مارادونا در جريان بازي آرژانتين و كرواسي، بر پيراهن شماره 10 تيم ملي آرژانتين كه نام مسي بر آن حك شده بود، بوسه زد تا به همه نشان دهد مشكلي با ليونل مسي ندارد.

نيمار، مهاجم برزيل بعد از پيروزي اين تيم مقابل كاستاريكا به‌شدت گريه كرد. او با گلي كه به كاستاريكا زد، تا حدي از زير فشار انتقادات خارج شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون