• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4123 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۰ تير

كوتاه از جام جهاني

در آستانه ديدار تيم‌هاي اسپانيا و روسيه، كارلوس پويول كاپيتان سابق اين تيم در اردوي ملي‌پوشان اسپانيا حاضر شد تا به شاگردان فرناندو هيرو روحيه بدهد. اسپانيايي‌ها در مرحله گروهي نمايش مطلوبي نداشتند و بسياري معتقدند تغيير سرمربي اسپانيا پيش از آغاز جام جهاني، موجب تنزل كيفيت و بروز دودستگي بين بازيكنان اين تيم شده است.

نشريه اروگوئه‌اي «اوواسيون» پيش از ديدار تيم‌هاي اروگوئه و پرتغال نوشت: هرگز در طول تاريخ فوتباليستي وجود نداشته است كه به اندازه رونالدو مظهر نفرت براي مردم اروگوئه باشد. او نمونه كامل انساني است كه اروگوئه‌اي‌ها از وجود وي نفرت دارند.

كارلو تاوكيو، رييس سابق فدراسيون فوتبال ايتاليا، گفت: اگر درخواست كونته را براي افزايش 2.5 ميليون يورويي حقوقش قبول مي‌كردم ايتاليا الان در جام جهاني بود.

الكسيس سانچز، ستاره تيم شيلي كه در جام جهاني حضور ندارد در پاسخ به اين سوال كه دوست دارد چه بازيكني بهترين گلزن جام جهاني ۲۰۱۸ شود، گفت: دوست دارم كه لوكاكو هم‌تيمي‌ام در منچستريونايتد اين عنوان را به دست آورد. او مهاجم ‌دقيق و فرصت‌طلبي است و مي‌تواند اين عنوان را به دست آورد.

خوانندگان روزنامه انگليسي گاردين عليرضا بيرانوند را به عنوان دروازه‌بان تيم منتخب مرحله گروهي جام جهاني برگزيدند. گودين از اروگوئه، مودريچ از كرواسي و هري كين از انگلستان نيز از نظر خوانندگان گاردين بهترين مدافع، هافبك و فوروارد جام 2018 در مرحله گروهي بودند.

ديه‌گو مارادونا در مصاحبه با روزنامه ماركا اسپانيا گفت: به نظرم رييس فدراسيون فوتبال اسپانيا در رابطه با اخراج لوپتگي تصميم كاملا درست را گرفته است. من از شجاعت او حمايت مي‌كنم چون من نيز به جاي او بودم اين تصميم را مي‌گرفتم. مارادونا درباره دعوايش با راموس هم گفت: اگر راموس از حرف‌هاي من ناراحت شده عذرخواهي مي‌كنم ولي نظرم را درباره او هرگز تغيير نمي‌دهم. او بازيكن بزرگي است و همچنين مي‌تواند بازوبند كاپيتاني را داشته باشد ولي او مي‌تواند كاپيتان بهتري باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون