• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4136 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۶ تير

خبر

تاكيد روحاني بر ادامه حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادي

حسن روحاني در پاسخ به گزارش مسعود سلطاني‌فر وزير ورزش و جوانان در خصوص حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادي و تماشاي بازي‌هاي ايران در جام جهاني بر ادامه حضور آنان در ورزشگاه‌ها تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا، رييس‌جمهوري در پاسخ به گزارش وزير ورزش و جوانان نوشت: «اين حضور به نحو مناسب و با همكاري وزارت كشور ادامه يابد.»

 

لايحه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم تصويب خواهد شد

محمود صادقي، عضو فراكسيون اميد با تاكيد بر اينكه با اطلاعاتي كه داريم، مجموعه نظام به اين تصميم رسيده كه لوايح مربوط به مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم را تصويب كند، اظهار كرد: در مجلس به نظر رهبري استناد مي‌كنند؛ اما آقاي لاريجاني بارها اعلام كرده كه دفتر رهبري گفته به خود مجلس مربوط است و ما نظري نداريم. دست‌كم نظر منفي ندارند.

وي در گفت‌وگو با ايلنا در خصوص نظر اخير شوراي نگهبان درباره لايحه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسيم گفت: شوراي نگهبان درباره اصلاحيه قانون مبارزه با تامين مالي تروريسم گفته اين لايحه ماهيت قضايي دارد و بايد قوه قضاييه نظر دهد؛ اين نظر شوراي نگهبان است.

وي افزود: بر اساس قانون اساسي هم اگر لايحه‌اي ماهيت قضايي داشته باشد به قوه قضاييه ارجاع داده مي‌شود.

اين عضو فراكسيون اميد توضيح داد: اين به معناي آن است كه روي ماهيت هم اظهارنظر نكرده‌اند و از نظر شكلي گفته‌اند.

صادقي در پايان گفت: به نظر من اين موضوع حل مي‌شود چون رييس قوه قضاييه عضو ستاد هماهنگي‌هاي اقتصادي است و ضرورت تصويب لايحه را درك مي‌كند.

 

جلسه كميته اقشاري جمنا با هدف همبستگي

مهدي چمران در گفت‌وگو با ايلنا، درباره فعاليت‌ بخش‌هاي اقشاري جمنا و نشستي كه قرار است در آيندهاي نزديك برگزار كنند، با تاكيد بر اينكه در مباحث مربوط به اقشار جبهه مردمي، آنها هر ۱۵ روز يك‌بار جلساتي را دارند، گفت: بخش‌هاي اقشاري جمنا اخيرا پيشنهادي دادند كه در استان تهران از اقشار مختلف كه حدود ۲۲ قشر هستند، دعوت شود كه جلسه مشتركي براي آشنايي بيشتر و براي تحليل مباحث روز داشته باشند.

نايب‌رييس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب افزود: اين موضوع در برنامه هست كه بتوانند تنظيم كنند و جلسه را تشكيل دهند. اين جلسه با هدف ايجاد همبستگي و تحليل مسائل روز برگزار خواهد شد و يك حركت تشكيلاتي است.

وي خاطرنشان كرد: استان‌ها بايد اين جلسه را براي ساماندهي اقشار تشكيل دهند تا برنامه‌ها و كارهاي خود را به انجام برسانند.

 

گشت‌هاي ندسا تغيير خاصي نكرده است

سردار رمضان شريف، سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با شبكه تلويزيوني الكوثر، اظهار داشت: در طول سال‌هاي گذشته كه عمليات گشت و بازرسي و كنترل شناورهاي بيگانه در منطقه خليج فارس در دستور كار نيروي دريايي سپاه بوده و مكررا اتفاق افتاده كه شناورهاي ما با شناورهاي عبوري از تنگه هرمز و خليج فارس گفت‌وگوهايي داشتند و بعضا تذكراتي براي عدم ورود به آب‌هاي سرزميني ما دريافت كردند.

به گزارش مهر، وي با بيان اينكه اين رويارويي با شناورهاي امريكايي هم بارها و بارها اتفاق افتاده كه آخرين مورد آنكه در واقع منجر به دستگيري تفنگداران امريكايي شد و نهايتا با عذرخواهي آنها رها شدند، گفت: گشت‌هاي نيروي دريايي سپاه (ندسا) در خليج فارس تغيير نكرده است. اگر رويارويي با امريكايي‌ها كمتر شده به اين علت است كه آنها حساب كار دست‌شان آمده است.

 

خانواده «سيدامامي» از صدا و سيما شكايت كردند

پيام درفشان در گفت‌وگو با ايلنا، از شكايت خانواده كاووس سيدامامي از صدا و سيما خبر داد.

وي گفت: رامين و مهران سيدامامي به عنوان اولياي دم كاووس سيدامامي از مسوولان سازمان صدا و سيما و مسوولان برنامه خبري 20:30 به دليل پخش برنامه‌اي تحت عنوان «منطقه ممنوعه» در دادسراي فرهنگ و رسانه شكايتي را مطرح كردند. ايلنا

 

طرح سوال از رييس‌جمهور تقديم هيات رييسه مجلس شد

احمد اميرآبادي‌فراهاني، نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با ايلنا با اعلام خبري مبني براينكه طرح سوال نمايندگان از رييس‌جمهور تقديم هيات رييسه شده است، اظهار داشت: طرح سوال از رييس‌جمهور توسط رييس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي و با محورهاي اقتصادي تكميل و به هيات رييسه تقديم شد.

وي افزود: هيات رييسه پس از بررسي سوالات براي اعلام وصول آنها تصميم‌گيري مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون