• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4146 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۷ مرداد

الو... اعتماد

براي خريد دي.‌وي.‌دي پلير به سه‌راهي امين‌حضور رفتم. هيچ يك از فروشگاه‌هاي آنجا حاضر به فروش نبودند. حتي يخچال‌ها و ساير لوازم خانگي را «ناموجود» اعلام كرده بودند. دست آخر براي خريد به نمايندگي ال.جي مراجعه كردم و به نمايندگي اصلي زنگ زدم. گفتند به دليل ممنوعيت واردات ديگر اين دستگاه را وارد نمي‌كنيم. همين پاسخ را نمايندگي شركت سوني داد. آيا دولت به اين موضوع مي‌خواهد رسيدگي كند كه بازار عملا فروش را متوقف كرده و همه‌چيز را احتكار كرده و عمدا نمي‌فروشد تا ببيند اوضاع چه مي‌شود؟ اين رفتار اصلا عواقب خوبي براي مردم ندارد.

۰۹۹۰۰۰۰۳۴۹۷

از شهرستان خرمشهر تماس مي‌گيرم. روزنامه شما چند روز پشت‌سر هم مشكلات آب و درمان مردم را منعكس كرد. اما ما انتظارمان اين است كه تا وقتي كه مسوولان اقدامي نكرده‌اند اين پيگيري‌ها را ادامه بدهيد. اگر رسانه‌ها پيگيري نكنند مسوولان هم اين گزارش‌ها را جدي نمي‌گيرند. از زحمات شما ممنونم (حسيني- خرمشهر)

09030000409

يكي از سياست‌هاي وزير محترم آموزش و پرورش كاهش رويكردهاي آزمون محور و تست زني و اين قبيل روش‌هاي منسوخ در حوزه آموزش بود. اما به نظر مي‌آيد چند ماهه ايشان از سياست‌هاي‌شان عقب‌نشيني كرده‌اند و موسسات كنكور دوباره قدرت گرفته‌اند و براي كسب سود بيشتر تبليغات كاذب‌شان را بيشتر كرده‌اند. (دبير شيمي يكي از مدارس كرج)

09120000832

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون