• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4153 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

كيميا عليزاده بازي‌هاي آسيايي را از دست داد

روزگار غريبي است كيميا

اين بدترين خبري بود كه مي‌شد در فاصله چند روز تا آغاز مسابقات آسيايي شنيد: به نقل از روابط عمومي فدراسيون تكواندو كيميا عليزاده تنها مدال‌آور زن تاريخ ورزش كشورمان در المپيك و يكي از شانس‌هاي اصلي كسب مدال در مسابقات آسيايي جاكارتا در تمرين صبح ديروز (يكشنبه - 14 مردادماه) دچار آسيب ديدگي عضلاني شد و پس از ارزيابي پزشكي و معاينات تكميلي و بررسي MRI مشخص شد كه ACLزانوي چپ كيميا دچار آسيب جدي شده است و قادر به همراهي تيم در بازي‌هاي آسيايي نيست. در واقع به زبان ساده‌تر كيميا در اوج بدشانسي رباط صليبي پاره كرده.

اين دختر تكواندوكار كه توسط هيات اجرايي كميته ملي المپيك به عنوان پرچمدار ايران دربازي‌هاي آسيايي 2018 انتخاب شده بود، حالا بايد به جاي در دست گرفتن پرچم كشورمان پيشاپيش ساير ورزشكاران و لبخند زدن رو به دوربين‌ها، از خانه و پاي تلويزيون مسابقات را دنبال كند. در واقع اين مصدوميت دو فرصت بزرگ را از عليزاده گرفت. البته با توجه به سن و سال كم او اين اميدواري وجود دارد كه مصدوميتش خيلي سريع برطرف شود و براي مسابقات آينده من جمله المپيك 2020 به مرز آمادگي برسد.

در شرايطي كه كمتر از چند روز تا آغاز مسابقات آسيايي جاكارتا باقي نمانده، با تصميم كادر فني تيم ملي، مليكا ميرحسيني ملي‌پوش تكواندو كشورمان كه در تورنمنت بين‌المللي كره جنوبي موفق به كسب مدال طلا شده بود جايگزين عليزاده در وزن 67-كيلوگرم مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون