• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4170 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ شهريور

كوتاه از جهان ورزش

حسين رضازاده درباره خداحافظي بهداد سليمي از دنياي وزنه‌برداري گفت: شرایط سنی در وزنه‌برداری خیلی سخت است. هم بهداد و هم سعید [علي حسيني] از 30 سال گذشته‌اند. به نظرم سلیمی تصمیم خوبی در این موقعیت گرفت و خداحافظی کرد. باید به فکر پشتوانه‌سازی باشیم.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیمش برای رسیدن به بهترین عملکرد، نیاز به زمان دارد. شایعات حاکی از آن است که احتمال اخراج مورینیو در بین مدیران مطرح شده و اختلافات در بین مدیریت یونایتد بالا گرفته است.

تیم ملی سنگ‌نوردی دختران ایران نتوانست در بازی‌های آسیایی به مدال برسد. بانوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی ابتدا مقابل تیم اول اندونزی شکست خوردند و در دیدار رده‌بندی نیز مسابقه را به تیم اول چین واگذار کردند. در پایان مسابقات تیم اول اندونزی طلا گرفت و تیم دوم چین مدال نقره را به‌دست‌آورد. تیم مردان ایران هم قبل از این در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شده بود.

گرت بیل، ستاره رئال مادرید تاکید کرد که او نیز تمایل بسیاری به زدن پنالتی دارد. در جريان بازي رئال مادريد و خيرونا، دو پنالتي به نفع رئال مادرید اعلام شد که اولی توسط سرخیو راموس و دومی توسط بنزما به گل تبدیل شد. گرت بیل که درجریان بازی یک گل زد و یک پاس گل برای بنزما ارسال کرد، پس از بازی از تمایلش برای پنالتی زدن صحبت کرد.

حسین کیهانی موفق شد در ماده 3000 متر بالا‌تر از رقبا در جایگاه نخست قرار بگیرد و تعداد مدال‌های طلای ایران را به عدد 17 برساند. حسین کیهانی در
8 دقیقه و 22 ثانیه مسیر را پیمود و پس از او یاسرِ قطری و کازویای ژاپنی به خط پایان رسیده و مدال‌های نقره و برنز را کسب کردند.

رافائل فان درفارت، هافبك هلندي پيشين رئال‌‌‌مادريد، درباره جدايي رونالدو از رئال گفت: همه شما مسی را می‌شناسید و می‌دانید که او هرگز بارسا را ترک نخواهد کرد. از نظر من، رونالدو هم باید در رئال می‌ماند و او با تصمیمش برای پیوستن به یووه، ناامیدم کرد.

تیم بانوان کانوپولو ايران برابر مالزی به پيروزي دست پیدا کرد. تیم بانوان کانوپولو که بازی اول خود را با اختلاف یک گل به سنگاپور واگذار کرده بود، در بازی دوم خود، 19 بر صفر مالزي را شكست داد. مسابقات کانوپولو در این دوره از بازی های آسیایی به صورت آزمایشی برگزار می‌شود و ایران هم در هر 2 بخش زنان و مردان نمایندگانی دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون