• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4172 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ شهريور

كوتاه از جهان ورزش

فدراسيون فوتبال اعلام كرد راهكار جديدي براي پرداخت دستمزد كارلوس كي روش پيدا شده كه البته فاش نشده است. تنها مانع تمديد قرارداد اين مربي از سوي فدراسيون فوتبال مشكل واريز حساب به پول او بود. فدراسيون فوتبال براي تمديد قرارداد اين مربي به فيفا نامه زد اما به سرانجامي نرسيد و حتي براي پرداخت دستمزد كارلوس كي روش شماره حساب دختر اين مربي را گرفت كه اين راه هم به بن بست ختم شد. ظاهرا فيفا در اين جريان به شكلي به فدراسيون فوتبال ايران كمك كرده است چراكه مهدي تاج در پي رفع اين مشكل از اينفانتينو تشكر كرد.

رونالدو نازاريو، اسطوره فوتبال برزيل، به تمجيد از ژوزه مورينيو پرداخت و مدعي شد كه او نبايد انقدر مورد انتقاد قرار بگيرد. او گفت: نمي‌دانم در منچستر چه خبر است ولي پيش از اينكه از مورينيو انتقاد كنيد، كمي صبر كنيد. او بسيار خاص است و افتخارات زيادي كسب كرده است.

سعيد عزت‌اللهي به تيم ردينگ انگليس پيوست. او با مسوولان باشگاه دسته اولي ردينگ به توافق رسيده و قراردادي را به امضا رساند. ردينگ در چمپيونشيپ (دسته اول) حضور دارد و عزت‌اللهي بعد از عليرضا جهانبخش دومين بازيكن ايراني است كه اين فصل در انگليس توپ‌مي‌زند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون