• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4189 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

تتلو جذب سرويس‌هاي خارجي شده است

روزهاي آخر تبليغات انتخاباتي سال 96 انتخابات با يك پديده جديد روبه رو شد اگرچه حضور هنرمندان در كمپين‌هاي انتخاباتي امري مرسوم بود، اما ديدار خصوصي يك كانديدا با سلبريتي كه تلاش مي‌كرد باوجود سبك متفاوت زندگي خودش را حامي بخش اصولگرايان نظام نشان دهد اتفاقي نادر بود؛ اتفاقي كه از همان زمان به تتلو گيت مشهور شد و همان زمان اين رفتار كه به خاطر چند راي بيشتر مورد استفاده قرار گرفته بود، به نقدكشيده شده بود.

حالا اما تتلو از ايران رفته و در اقدامي عجيب در روزهاي محرم به امام‌حسين توهين مي‌كند. بلافاصله بعد از آن، اين اصولگرايان بودند كه در معرض انتقاد گرفتند و به‌ناچار شروع كردند به توجيه دليل برگزاري آن ديدار. در اين ميان كيهان اما او را با سرويس‌هاي جاسوسي مرتبط كرد و نوشت: «به نظر مي‌رسد او در جريان سفر به تركيه، توسط سرويس‌هاي امنيتي بيگانه مديريت مي‌شود.

كيهان در واكنش به نقدهايي كه به جريان اصولگرايي در اين چند روز صورت گرفت، نوشت: «سزاوار يادآوري است تتلو در سال 88 چندين كليپ و ترانه براي ميرحسين موسوي و ستاد انتخاباتي اصلاح‌طلبان تهيه كرده است. او چند سال پيش، نسبت به گذشته تاريك خود اعلام پشيماني كرده و گفته بود كه توبه كرده و مي‌خواهد در خدمت وطن و ارزش‌هاي اسلامي بخواند و جبران كند.»

نويسنده ستون خبرهاي ويژه كيهان در ادامه مدعي درخواست ميني‌ژوپ‌پوشي هواداران جنبش سبز شد و نوشت: «فساد و خيانت واقعي مربوط به كساني است كه مزدوري امريكا و انگليس و اسراييل را كردند و دست‌كم دوبار آشوب راه انداختند و علنا در نشريات خود- آن هنگام كه داغ بودند- گفتند «عليه خدا هم مي‌شود تظاهرات كرد، بايد ختم انقلاب را گرفت، اسلام ارتجاعي است» و كف خيابان عليه امام‌حسين(ع) هتاكي كردند و درباره علت جنبش سبز كذايي گفتند كه ما مي‌خواهيم شراب بنوشيم و با ميني‌ژوپ به خيابان بياييم و اسلام نمي‌گذارد.»

جالب‌تر اينكه نويسنده كيهان سعي مي‌كند بزرگواري جريان اصولگرايي را به رخ همه بكشد و بدون توجه به اينكه توسل به تتلو تنها براي استفاده از 4ميليون فالوور او در اينستاگرام بود كه حتي نمي‌دانستند عموما به سن قانوني راي‌دهنده نيز نرسيده‌اند. كيهان مي‌نويسد: «جريان حزب‌اللهي مي‌خواست او را نجات دهد و جريان آلوده به ضدانقلاب سعي كرد او را به منجلابي كه خود در آن قرار گرفته‌اند، بازگرداند. بازگرداندن تتلو به بخشي از معارضه با دين توسط ضد‌انقلاب، چيزي از بزرگواري نيروهاي انقلابي درزمينه دادن فرصت توبه كم نمي‌كند؛ اما نشان مي‌دهد كه فتنه‌گران آلوده به نفوذ به رسم همه منافقين، ارتجاع و انحطاط و سقوط افراد را بر دادن فرصت جبران به آنها ترجيح مي‌دهند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون