• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4192 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۴ مهر

بنگاه‌ها

بيمه ايران؛ توانمندترين بيمه

معاون توسعه مديريت و منابع بيمه ايران، اين شركت را توانمندترين شركت بيمه كشور خواند و با اشاره به جايگاه حاكميتي شركت بيمه ايران و محدوديت‌هاي ناشي از آن گفت: معتقديم بيمه ايران به عنوان شركت بيمه‌گري كه قانونگذار خيلي اجازه انتخاب ريسك به او نداده و مجبور است به عنوان يك شركت دولتي، جايي كه انجام عمليات بازرگاني بيمه، توجيه اقتصادي ندارد به نيابت از دولت و با نگاه غيرانتفاعي وارد شود را نمي‌شود با ملاك‌هاي مورد عمل در خصوص ساير شركت‌هاي بيمه ارزيابي و مقايسه كرد. محمدمهدي اعلايي در مراسم‌ معارفه سرپرست جديد شعبه نمايشگاه بين‌المللي بيمه ايران گفت: اعمال فرمول فعلي محاسبه توانگري مالي در خصوص بيمه ايران و سنجش رفتارهاي مالي و اجرايي اين شركت با اين فرمول خوب است اما بايد ملاحظات آن در نظر گرفته شود.

 

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا:

مديون شهدا هستيم

نمايشگاه هفته دفاع مقدس با حضور مهندس جهرودي مديرعامل گروه خودرو‌سازي سايپا، جمعي از فرماندهان سپاه استان، فرمانده بسيج سايپا، فرماندهان بسيج شركت‌هاي گروه و جمعي از مديران ارشد، بسيجيان و خانواده شهدا و ايثارگران در مجتمع صنعتي سازه گستر آغاز به كار كرد. در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه، جهرودي ضمن بازديد از دستاوردهاي شركت‌هاي گروه، امنيت كشور را مديون شهدا، جانبازان و ايثارگران دانست و افزود: اميدواريم، بتوانيم با ترويج و حفظ فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي راه شهدا را ادامه دهيم و در سنگر صنعت مسير رشد و تعالي كشور را هموار‌كنيم.براي سربلندي ايران اسلامي تلاش كنيم. وي خاطرنشان كرد: امنيت امروزمان را مديون شهدا و ايثارگراني هستيم كه جان و مال خويش را تقديم اسلام و ايران كردند و اكنون وظيفه ماست تا با حفظ فرهنگ ايثار و شهادت كشور را در برابر آسيب‌ها و خطرات ايمن كنيم.

 

عرضه سبد حمايت دولت در شعب فروشگاه‌هاي افق كوروش

طرح حمايت غذايي دولت براي اقشار محروم تحت پوشش نهادهاي حمايتي در فروشگاه زنجيره‌اي افق كوروش آغاز شد و مشمولان اين طرح مي‌توانند با مراجعه به شعب فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي افق كوروش در سراسر كشور نسبت به تهيه سبد غذايي خانوار اقدام كنند.

دومين دوره طرح حمايت غذايي خانوار در سال جاري براي اقشار محروم تحت پوشش نهادهاي حمايتي آغاز شد.

وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با ارسال نامه‌اي به شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي افق كوروش ضمن سپاس و قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي اين مجموعه در اجراي صحيح ادوار گذشته طرح حمايت غذايي دولت، از دومين دوره اجراي طرح حمايت غذايي دولت در سال جاري براي اقشار محروم تحت پوشش نهادهاي حمايتي خبر داده است.

 

زنگ شروع سال تحصيلي باحضور مديرعامل بانك سپه

پايگاه اطلاع‌رساني بانك سپه:زنگ آغاز سال تحصيلي دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهيد بهشتي منطقه يافت‌آباد تهران با حضور مديرعامل بانك سپه نواخته شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك سپه، محمدكاظم چقازردي در اين مراسم كه با حضور مسوولان آموزش و پرورش منطقه 18 و كاركنان و دانش‌آموزان دبستان شهيد بهشتي منطقه 18 تهران برگزار شد ضمن تسليت ايام شهادت امام حسين‌(ع) و حادثه غم‌انگيز تروريستي در اهواز خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما آينده‌سازان كشور هستيد، اميدوارم با كوشش و تلاش و برنامه‌ريزي سال تحصيلي موفقي را پشت سر بگذاريد. مديرعامل بهترين پاسخ به زحمات والدين دانش‌آموزان را خوب درس خواندن آنها عنوان كرد و اظهار داشت: توجه به حمايت از مدارس و اولياي محترم مدارس به‌ويژه در مناطق محروم جزو اولويت مسووليت‌هاي اجتماعي بانك سپه به عنوان نخستين بانك ايراني است.

وي خاطرنشان كرد: به هر مقدار با برنامه‌ريزي و تلاش در سطح بالاتري از علم قرار ‌گيريد به همان اندازه در آينده كشور نقش‌آفرين‌تر خواهيد بود.

وي با تشكر از خيرين مدرسه‌ساز تصريح كرد: آنچه موجب كار خير مي‌شود صرفا پول نيست؛ در كار خير عشق، عقل و معرفت است و ابراز اميدواري كرد كه روز به روز به جامعه خيرين مدرسه‌ساز افزوده شود.

 

توسعه شبكه همراه اول در استان اصفهان

با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات سايت‌هاي جديد همراه اول در استان اصفهان به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، سايت‌هاي نوسازي شده و جديد همراه اول در استان اصفهان روز دوشنبه ۲ مهرماه با حضور محمدجواد آذري‌جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، جمعي از مديران همراه اول، محسن مهرعليزاده استاندار اصفهان و نمايندگان اين استان در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مقامات و مديران استاني به بهره‌برداري رسيد.

در اين مراسم ۱۵۵ سايت نسل دو، ۲۸۹ سايت نسل سه و ۲۰۸ سايت نسل چهار و چهار و نيم نوسازي شده و جديد همراه اول به منظور افزايش پوشش جاده‌اي، ريلي و روستايي در سطح ۱۰۷ شهر و ۱۵۱ روستاي استان با اعتبار ۹۸۰ ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد.

بنا بر اين گزارش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به عنوان اولين ورزشگاه در كشور، واي‌فاي همراه اول با نام تجاري «واي‌فاي اول» راه‌اندازي شد كه مشتركان همراه اول مي‌توانند در اين ورزشگاه از اين تكنولوژي استفاده كنند. علاوه بر اين دو سايت با تمام تكنولوژي‌هاي نسل دو، سه و چهار براي پوشش بهتر اين ورزشگاه راه‌اندازي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون