• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4192 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۴ مهر

آقاي فتاحي؛ ما مي‌بينيم، ما به ياد مي‌آوريم

طرح 90 به 10 و حواشي به وجود آمده پيرامون اين موضوع، دوشنبه‌شب و بامداد سه‌شنبه بحث اول برنامه 90 بود و نقش اصلي اين برنامه را فتحي و فتاحي بازي مي‌كردند. فتاحي به عنوان موافق اين طرح و مجري قانون مي‌گفت كه به نظر ما اين كار شدني است و مشكلي در اين مسير نيست. فتحي هم ادعا مي‌كرد كه شوراي تامين استان تهران اين طرح را نپذيرفته و او حتي اگر لجاجت هم مي‌كرد فايده‌اي نداشت، چرا كه ارگان‌هاي مربوطه نظامي و امنيتي گفته بودند در صورت اجراي قانون 90 به 10 مسووليت نظم و انضباط بازي را بر عهده نخواهند گرفت. عادل و فتاحي با اين پيش‌فرض كه مي‌توان به راحتي اين قانون را اجرا كرد، از فتحي انتقاد مي‌كردند كه چرا براي گرفتن حق هوادارانش پافشاري نكرده است. اين برنامه واكنش‌هاي زيادي را در شبكه‌هاي اجتماعي برانگيخت و باعث شد چندين جبهه در قبال اين برنامه شكل بگيرد. موضع كلي فتاحي اين بود كه من به عنوان مسوول قانون مي‌خواستم آن را اجرا كنم و مديرعامل استقلال نگذاشت. در حالي كه سوابق مديريتي ايشان مي‌گويد كه بيشتر به فكر مسائل حاشيه‌اي هستند تا اجراي قانون.

مهم‌ترين مساله اينجاست كه فتاحي مدام از اين مي‌گفت كه «مثل همه جاي دنيا» مي‌خواستيم قانون را اجرا كنيم. كدام همه جاي دنيا آقاي فتاحي؟ كجاي دنيا در سال 2018 چشم يك هوادار در يك بازي رسمي كور مي‌شود؟ كجاي دنيا هواداران تيم ميهمان ورزشگاه را تخريب مي‌كنند و با سنگ و كلوخ به جان هواداران ميزبان مي‌افتند؟ بياييد كمي با هم صادق باشيم آقاي فتاحي، كجاي دنيا مسوول برگزاري مسابقات هر روز و هر ساعت در رسانه‌ها در حال مصاحبه و اظهارنظر است؟ چرا تا پيش از حضور شما مسوول برگزاري مسابقات براي مردم ناشناخته بود و اگر تصوير او را مي‌ديدند نمي‌شناختند؟ يا كمي بخواهيم صادق‌تر باشيم، بايد از شما بپرسيم كه كجاي دنيا مسوول برگزاري مسابقات سازمان ليگ كارش به درگيري فيزيكي با كادر فني باشگاه‌ها مي‌رسد؟ اصرار شما به برگزاري بازي در خرمشهر باعث آن همه اتفاق ناگوار در برگزاري مراسم اهداي جام نشد؟ شما خودتان را «مرد قانون» مي‌دانيد، اما هر كجا لازم باشد فراتر از اختيارات‌تان عمل مي‌كنيد و به شكل عجيبي هيچ كميته‌اي در فدراسيون وجود ندارد تا بر رفتار كارمنداني چون شما نظارت كند. شما در برنامه‌هاي زنده تلويزيوني و راديويي اعتبار سازمان ليگ را زير سوال برده‌ايد و رفتارهاي‌تان به هيچ‌وجه قابل دفاع نبوده است.

رفتارهاي سعيد فتاحي در شأن يك مقام مسوول در فدراسيون فوتبال نبوده. او خودش را وارد كوچك‌ترين جزييات مي‌كند و اصلا از جايگاهي كه دارد آگاه نيست. روابط عمومي سازمان ليگ چه نقشي در اين سازمان دارد؟ آيا مسوول برگزاري مسابقات بايد شخصا نقش همه‌كاره ليگ برتر را بازي كند؟ فتاحي خودش خبرها را به رسانه‌ها اعلام مي‌كند. خودش در مورد بازي‌ها حكم مي‌دهد. خودش به جنگ مديران باشگاه‌ها مي‌رود و در بازي‌هاي مهمي كه پخش زنده دارند، خودش هميشه گوشه‌اي از كار را به دست مي‌گيرد و تمام تلاشش را مي‌كند تا در قاب تلويزيون حضور داشته باشد. آقاي فتاحي، كاش زماني كه مي‌گوييد مرد قانونيد، يادتان باشد كه ما شما را مي‌بينيم، ما كارهاي شما را يادمان مي‌ماند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون