• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4194 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

نتانياهو را سركار گذاشته‌اند

پس از اظهارات نخست‌وزير رژيم اسراييل درباره وجود تاسيسات هسته‌اي مخفي در ايران، آدرسي كه وي براي ساختمان اين تاسيسات داد به هشتگ #تورقوز_آباد در فضاي مجازي تبديل شد و كاربران ايراني اقدام به تمسخر اين ادعاي نخست‌وزير رژيم اسراييل كردند. برخي از كاربران با پيدا كردن منطقه مدنظر بنيامين نتانياهو در تهران اعلام كردند كه مكان مد نظرنخست‌وزير رژيم اسراييل يك كارخانه قاليشويي است و نه تاسيسات هسته‌اي مخفي ايران.

برخي از كاربران نيز صبح روز گذشته خود را به محل مدنظر نتانياهو رسانده و اقدام به فيلمبرداري از اطراف ساختماني كردند كه نخست‌وزير رژيم اسراييل مي‌گويد انبار هسته‌اي مخفي ايران است اما هيچ نيروي امنيتي يا حفاظتي دراطراف آن ديده نمي‌شود.

همزمان خبرنگار صدا و سيما در نيويورك گفت‌وگوي كوتاهي با سيدعباس عراقچي، معاون سياسي وزير خارجه در اين باره داشت كه بلافاصله در رسانه‌هاي داخلي بازتاب پيدا كرد و البته خبرنگاران غيرايراني نيز با بازنشر آن تاكيد كردند كه سيدعباس عراقچي و محمدجواد ظريف به ادعاي هسته‌اي نتانياهو با خنده‌هاي طولاني پاسخ دادند.

در اين فيلم چندثانيه‌اي سيدعباس عراقچي مي‌گويد: فكر مي‌كنم عده‌اي دارند نتانياهو را سركار مي‌گذارند و اين دفعه او را به تورقوزآباد ارجاع داده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون