• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4212 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۸ مهر

طرفداران حسن عباسي خواستار اصلاح قوه قضاييه شدند

اعضاي شوراي مركزي جنبش عدالتخواه دانشجويي با «حسن عباسي» ديدار و پيرامون حكم صادره براي وي گفت‌وگو كردند. به گزارش فارس؛ اعضاي شوراي مركزي جنبش عدالتخواه دانشجويي پس از صدور حكم حسن عباسي به ملاقات و ديدار وي رفتند.

بنا بر اين گزارش، در اين جلسه حسن عباسي با اشاره به اينكه حكم صادره بر اثر تجميع پنج پرونده است و اتهامات وارده نشر اكاذيب و توهين به مسوولان ذكر شده، گفت: در هيچ يك از پرونده‌ها نشر اكاذيب اثبات نشده و صرفا جهت توهين به مسوولان حكم صادر شده است.وي همچنين اضافه كرد: يكي از شكايات اين بوده كه بنده تفاوت صحبت‌هاي آقاي رييس‌جمهور كه مي‌گويد مبناي علوم اسلامي و غير اسلامي ندارد با صحبت‌هاي رهبري كه مي‌فرمايند بايد مبناي علوم توحيدي باشد را نشان دادم و دادگاه هم با توجه به مستنداتي كه ارايه شد تاييد كرد كه حرف ما درست است. آنچه دادگاه مدعي بود اين است كه چرا گفته‌ايد نظر فلاني با نظر رهبري تفاوت دارد.عباسي همچنين گفت: اين خيلي بد است كه بعد از گذشت چهل سال از انقلاب، در كلام مسوولان ما هنوز مشكل توحيد داشته باشيم.وي اضافه كرد: اينكه ما بايد به عده‌اي از مسوولان يادآوري كنيم كه امثال بني‌صدر و منتظري به دليل خط ليبراليستي‌شان بركنار شدند، خودش قابل تامل است.وي در ادامه جلسه افزود: من همه تلاشم اين است كه بدهكار مردم نباشم و ابدا قائل به نقض حكم نيستم. از دانشجويان نيز مي‌خواهم از آنجايي كه همه اين پرونده‌ها به سبب مطالبه دغدغه‌هاي رهبري بوده است، مطلوب است محتواي پرونده‌ها پيگيري شود، نه حكم شخص بنده.

عباسي همچنين افزود: در اين چندسال تقريبا ماهي نبوده كه دادگاه نرفته باشم و با مشكلات قوه قضاييه از نزديك دست و پنجه نرم نكرده باشم. قوه قضاييه بايد اصلاح شود ولي در اين بين كه مطالبه اصلاح آن را داريم بايد حواس‌مان باشد كه جريان مطالبه بوي انقلاب بدهد و ضد انقلاب نتواند از آن سوءاستفاده كند.

وي در ادامه با اشاره به نقد برخي جريان‌هاي سياسي به قوه قضاييه تاكيد كرد: خيلي از اين جريان‌ها زماني نقد به قوه را شروع كردند كه پاي معاونان و همكاران خودشان به قوه قضاييه افتاد و انتقاد به قوه در ادبيات‌شان خيلي ديرپا نيست. فرق ما اين است كه من و امثال من در ادبيات مطالبه‌گري عدالتخواهان نبايد مهم باشيم و اصلاح قوه قضاييه جمهوري اسلامي است كه مهم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون