• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4212 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۸ مهر

معاون اول قوه قضاييه:

دشمن مي‌خواهد كه معيشت مردم را تحت‌فشار قرار دهد

بيست‌وچهارمين جلسه كميته قضايي شرق كشور به رياست معاون اول قوه قضاييه و با حضور رييس كل دادگستري استان هرمزگان و روساي كل دادگستري و دادستان‌هاي استان‌هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان و كرمان در بندرعباس برگزار شد. در اين نشست سخنگوي دستگاه قضا به برخورد سريع و جدي با مفسدان اقتصادي تاكيد كرد. به گزارش ايلنا؛ حجت‌الاسلام غلامحسين محسني اژه‌اي در اين جلسه با بيان اينكه دشمن پس از نااميدي از تهديدات نظامي، معيشت مردم را هدف قرار داده است، گفت: نظام سلطه با توسل به جنگ اقتصادي در توهم دستيابي به نيات شوم خود در مقابله با نظام اسلامي برآمده است.

وي ادامه داد: دشمن با به كارگيري دو بازوي جنگ اقتصادي و جنگ رواني به صورت توامان درصدد اخلال در نظام اقتصادي كشور برآمده است كه همين موضوع لزوم مقابله بي‌‌امان با مفسدين اقتصادي به عنوان عوامل دشمن را مي‌طلبد.

سخنگوي قوه قضاييه با اعلام اين مطلب كه امروز قدرت نظامي ايران نه‌تنها در مقايسه با دهه نخست انقلاب اسلامي بلكه در شاخص پيشرفت و توسعه حتي با سال گذشته نيز قابل مقايسه نيست، اظهار داشت: توان دفاعي كشور سبب شده است رژيم غاصب صهيونيستي در خصوص ادامه حيات نامشروع خود احساس خطر كند و صلابت نظام اسلامي و امنيت فراگير در كشور، ترامپ و امريكاي جهانخوار را نگران و مستاصل كرده است.

اژه‌اي افزود: يكي از وظايف مهم دستگاه قضايي و دستگاه‌هاي اجرايي مقابله با هر نوع فساد و امر خلاف قانون است كه موفقيت در اين موضوع همچون هميشه، همراهي مردم را مي‌طلبد. وي اضافه كرد: دشمن مي‌خواهد كه معيشت مردم را تحت فشار قرار دهد. ما بايد كاري كنيم كه مردم در رفاه بيشتري باشند و در همين راستا و به منظور مقابله با اخلالگران اقتصادي ضرورت دارد هر شخصي كه اتهامش روشن و جرمش در دادگاه مشخص شد سريعا حكم وي اجرا شود و اگر مواردي باشد كه لازم است به منظور بازدارندگي بيشتر احكام علني اجرا شود كه بايد اين اتفاق با هماهنگي استانداري و شوراي تامين استان هرمزگان صورت پذيرد.

اين مقام عالي قضايي با اشاره به اينكه بايد از همه ظرفيت‌ها و كمك مردم براي مقابله با فساد، قاچاق و مبارزه با كساني كه در نظام اقتصادي و ارزي ما اخلال مي‌كنند، استفاده شود، تصريح كرد: پرونده‌هايي در خصوص تخلفاتي كه در گمرك صورت گرفته در دست داريم كه برخي از آنها احكام‌شان هم صادر شده است، اكنون نيز پرونده‌هايي در دست بررسي وجود دارد، برخي پرونده‌هاي استان هرمزگان در دادگاه‌هاي ويژه‌اي كه اخيرا تشكيل شده در تهران رسيدگي مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون