• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4223 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۲ آبان

خبرخوان

مشاركت روسيه در فروش نفت ايران رد شد

وزير نفت درباره ورود روسيه به موضوع فروش نفت ايران گفت: اين ادعاهايي كه رويترز و برخي خبرگزاري‌ها مطرح كرده‌اند را تكذيب مي‌كنم.

بيژن زنگنه در حاشيه نشست هيات دولت در جمع خبرنگاران درباره ورود روسيه به موضوع فروش نفت ايران گفت: اين ادعاهايي كه رويترز و برخي خبرگزاري‌ها مطرح كرده‌اند، تكذيب مي‌كنم.

وي درباره همكاري پتروشيمي‌ها در عرضه ارز به بازار گفت: آنها همكاري مي‌كنند و مشكلي وجود ندارد.همان مقداري كه قرار بود به صورت هفتگي عرضه شود، در حال انجام است. زنگنه درباره فروش نفت در بورس نيز گفت: 280 هزار بشكه نفت در بورس به فروش رسيد و بقيه آن نيز دوباره در بورس عرضه مي‌شود.

پيش‌بيني يك ميليون و ۷۸ هزار توماني عيدي كارمندان

دولت در بخشنامه بودجه سال ۹۸ كه به امضاي رييس‌جمهور رسيده، ميزان عيدي سال آينده كارمندان را يك ميليون و ۷۸ هزار تومان پيش‌بيني و در عين حال رقم نهايي را منوط به تصويب هيات وزيران كرده است. بررسي بند (ب) شرايط بودجه هزينه‌اي دستگاه‌هاي اجرايي ملي و استاني در ضوابط مالي ناظر بر تهيه و تدوين لايحه بودجه سال ۱۳۹۸ كشور حاكي از آن است كه دولت در بودجه سال آينده ميزان پاداش پايان سال (عيدي) كارمندان دولت را در بودجه سال آينده به ميزان يك ميليون و ۷۸ هزار تومان پيش‌بيني كرده و در عين حال، عنوان شد كه رقم نهايي پس از تصويب توسط هيات وزيران مشخص و قابل پرداخت خواهد بود. بر پايه اين گزارش، دولت در قالب بودجه سال جاري نيز در پايان سال، رقم ۹۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان را به عنوان عيدي شاغلان دستگاه‌هاي دولتي تعيين كرده كه معمولا در بهمن ماه پرداخت مي‌شود. در صورتي كه رقم يك ميليون و ۷۸ هزار تومان پيش‌بيني شده توسط دولت به عنوان عيدي سال آينده كارمندان نهايي شود، در سال آينده رقم عيدي كارمندان به نسبت امسال، مبلغ ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بيشتر مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون