• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4228 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۰ آبان

شريعتمداري گفت خود كاشف تخلفات بوده است

حسينعلي اميري، معاون پارلماني رييس‌جمهور درباره نامه يكي از نهادهاي امنيتي در روز راي اعتماد نمايندگان مجلس به محمد شريعتمداري مبني بر تبرئه وي از تخلفات ثبت سفارشات خودرو توضيح داد كه آقاي شريعتمداري در اين زمينه توضيح دادند كه خودشان كاشف تخلفات بودند و در دوره‌اي كه ايشان بودند در اين زمينه تخلفي رخ نداده است.

به گزارش تسنيم، وي با بيان اينكه وزير پيشنهادي كار به سوالي كه نمايندگان در اين زمينه داشتند در روز راي اعتماد پاسخ دادند، افزود: ايشان با پاسخ‌هاي خود نمايندگان را در اين باره قانع كردند كه مسائل مطرح شده مربوط به دوره ايشان نبوده است.

معاون پارلماني رييس‌جمهور تصريح كرد: وقتي آقاي شريعتمداري موضوع را متوجه شدند به نهادهاي نظارتي اعلام كرد و به هرحال ممكن است در مسير صحبت‌هايش به نامه‌اي از دستگاه نظارتي نيز اشاره كرده باشد. بر اين اساس گزارش كميسيون صنايع و معادن مجلس درباره توقف ثبت سفارش خودرو در جلسه روز 14 آبان قوه مقننه قرائت و با راي موافق نمايندگان براي بررسي بيشتر به قوه قضاييه ارجاع شد.

در اين گزارش كميسيون صنايع و كميسيون حمايت از توليد ملي وجود تخلفات در ثبت سفارش خودرو از دستگاه‌هاي مربوط را محرز دانسته بودند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون