• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4256 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ آذر

براي يازدهمين سال متوالي

بانك‌پاسارگاد از نفرات برتر كنكور سراسري تقدير كرد

بانك‌پاسارگاد براي يازدهمين سال متوالي، از نفرات اول تا سوم آزمون سراسري، در 5 رشته آزمايشي تقديركرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، در مراسمي كه در تاريخ 21 آذر 1397، با حضور آيت‌الله دكتر محقق‌داماد عضو فرهنگستان علوم، دكتر سهراب‌پور قائم‌مقام بنياد ملي نخبگان، اعضاي هيات‌امنا و هيات‌موسس دانشگاه خاتم، جمعي از استادان دانشگاه‌ها، مديران بانك‌پاسارگاد، نفرات برگزيده كنكور سراسري سال 97 و سال‌هاي گذشته و خانواده‌ آنها در محل دانشگاه خاتم برگزار شد، از نفرات اول تا سوم كنكور سراسري تجليل شد. بر اساس اين خبر، بانك‌پاسارگاد ضمن اهداي 25 هزار سهم بانك به نفرات اول، 17 هزار و 500 سهم به نفرات دوم و 12 هزار و 500 سهم به نفرات سوم، ماهيانه مبلغ 660 هزار تومان تا هر زمان كه در داخل كشور ادامه تحصيل دهند، به حساب اين عزيزان واريز خواهد كرد.

 

علمي مفيد است كه باعث حل مشكلات شود

آيت‌الله دكتر محقق‌داماد در اين مراسم ضمن تبريك به ملت ايران به دليل آنكه در آينده از دانش نفرات برتر كنكور سراسري بهره‌مند خواهند شد، گفت: يك زماني بشر به فكر بودن و زندگي كردن بود ولي در قرن حاضر بشر فقط به فكر داشتن است. ما امروز در كشور خود، عالمان و دانشمندان بسياري داريم اما آيا با دانش و مديريت علمي مشكلات را حل مي‌كنيم؟ آيا پذيرفته‌ايم كه كشور به مديريت علمي نياز دارد؟ مديريت و اقتصاد هر دو علم هستند. وي با تأكيد بر بهره‌گيري از علم و تخصص ادامه داد: اگر دانشگاه‌هاي ما در صنعت پيشرفته باشند و در آنها علم به عرش برسد، اما در جامعه از اين علم نفع نبريم، اين علم چه مزيتي دارد؟ علم و دانشي مفيد است كه به درد جامعه بخورد و مشكل مردم را حل كرده و باعث نفع انسان‌ها شود. قائم‌مقام بنياد ملي نخبگان: دانشگاه خاتم، نتيجه توجه بانك‌پاسارگاد به مسووليت‌هاي اجتماعي خود است. دكتر سهراب‌پور قائم‌مقام بنياد ملي نخبگان نيز با اشاره به تأسيس دانشگاه خاتم توسط بانك‌پاسارگاد گفت: دكتر قاسمي مديرعامل بانك‌پاسارگاد به عنوان يكي از شخصيت‌هاي تأثيرگذار كه سال‌ها در سطوح بالا مشاغلي را داشته‌اند، علاقه خاصي به علم دارند و به اين جهت دانشگاه خاتم را ايجاد كردند. ايشان مي‌خواهند در ايران يك استن‌فورد بسازند و به ‌نظر من مي‌توانند. وي ادامه داد: بانك‌پاسارگاد به عنوان يك موسسه خصوصي بزرگ در كشور از لحاظ مسووليت‌هاي اجتماعي اقدامات بزرگي انجام داده و در رأس اين امور فعاليت‌هاي علمي است كه به ساخت دانشگاه خاتم منجر شده است.

عضو هيات‌امناي دانشگاه خاتم در ادامه افزود: مساله اشتغال، بعد از اتمام تحصيل مطرح است. دانشگاه‌هاي ما كارهاي مهمي در جهت حل مسائل و مشكلات كشور انجام داده‌اند. به عنوان مثال جمعي از عزيزاني كه از دانشگاه شريف فارغ‌التحصيل شدند، در داخل كشور شركت‌هاي موفقي را تأسيس كرده‌اند. براي نمونه يكي از نرم‌افزارهاي مطرح بانكي را شركت فناپ ساخته است. همين شركت‌هاي دانش‌بنيان، يكي از اميدهاي ما در كشور هستند كه برخي از آنها در زمينه‌هاي مختلف بسيار موفق هستند.

وي در پايان ضمن اشاره به اقدامات موثر نخبگان در راستاي آباداني و سازندگي كشور تصريح كرد: ما به اين جوانان افتخار مي‌كنيم و به خانواده‌هاي ايشان تبريك مي‌گوييم.

عضو هيات‌عامل بانك‌پاسارگاد: بانك‌پاسارگاد از هيچ، يك بنيان بزرگ و يك سرمايه ملي ايجاد كرده است.

ارسلان اميري عضو هيات‌عامل بانك‌پاسارگاد نيز ضمن تبريك به جوانان نخبه و خانواده‌هاي ايشان گفت: بانك‌پاسارگاد در آستانه ورود به چهاردهمين سال فعاليت خود است. در اين سيزده سال، امروز يازدهمين بار است كه از سرمايه‌هاي بي‌نظير اين كشور تقدير مي‌كند. اين بانك‌ در 13 سال فعاليت، همواره سعي كرده است حركت خود را به سوي تعالي و ايفاي نقش موثر ادامه دهد و اميدواريم كه مشمول رحمت خداوند باشد. وي ادامه داد: بانك‌پاسارگاد در اين مدت، از هيچ، يك بنيان بزرگ و يك سرمايه ملي ايجاد كرده است. مگر نه اينكه علم اقتصاد، علم بهره‌وري بهينه از حداقل منابع است؟ تجربه بانك‌پاسارگاد نشان داده است كه از حداقل منابع، بهترين بهره‌وري‌ها در حوزه‌هاي اقتصاد، بانكداري، صنعت و ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي حاصل شده است. ياريگري دست دانشمندان، گرفتن بازوي پرتوان پهلوانان، توجه به هنر و فرهنگ در همه ابعاد، هيچگاه در بانك پاسارگاد حتي كمرنگ نشده است. معاونت مديرعامل بانك‌پاسارگاد تأكيد كرد: تجربه بانك‌پاسارگاد مي‌تواند به عنوان نمونه‌اي بارز در اين كشور براي بازگشت اعتماد به اقتصاد و بانكداري ايران باشد. وي در پايان خاطرنشان كرد: اقداماتي مانند آنچه بانك‌پاسارگاد انجام مي‌دهد، براي حمايت از نخبگان كفايت نمي‌كند. ضمن تبريك و آرزوي سلامت و عاقبت به‌خيري براي همه اين نخبگان، نگذاريم عشق به وطن در بچه‌هاي‌مان كمرنگ هم شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون