• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4261 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۹ آذر

توييتر فضاي خوبي براي فعاليت مجازي است

بحث رفع فيلترينگ توييتر مدت‌هاست كه از سوي برخي مسوولان پيشنهاد داده مي‌شود. با توجه به حضور سران كشور و مسوولان دولتي و حكومتي، مساله در اين شبكه اجتماعي، هنوز هم عده‌اي با رفع فيلتر آن مخالفت جدي دارند. بسياري از مسوولان معتقدند رفع فيلتر و حضور فعال در شبكه‌هاي اجتماعي در دنياي امروز كه برپايه اينترنت و فضاي مجازي مي‌چرخد، مي‌تواند به اشاعه درست اخبار و نشان دادن سياست‌هاي واقعي كشورمان كمك كند، اما هنوز هم مخالفان بر طبل فيلترينگ مي‌كوبند و حتي حضور در اين شبكه اجتماعي را كاري خلاف قانون مي‌دانند.

روز گذشته عباسعلي كدخدايي، سخنگوي شوراي نگهبان در حاشيه نمايشگاه و همايش دستاوردهاي پژوهشكده شوراي نگهبان، با اشاره به فيلترينگ توييتر گفت: «باز هم تاكيد مي‌كنم كه توييتر فضاي خوبي براي فعاليت مجازي است و رفع فيلترينگ توييتر مربوط به حوزه كاري و فعاليت من نيست. من در توييتر فعال هستم و اميدوارم كه خيلي كار خلافي نكرده باشم.»

به گزارش اعتماد آنلاين، او در بخش ديگري از سخنانش گفت: «به زودي نظرمان را درباره آن بخشي از لايحه CFT كه دوباره به شوراي نگهبان بازگشته، اعلام مي‌كنيم. البته اخبار خوبي از اصلاح قانون انتخابات به گوش نمي‌رسد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون