• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3113 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر

خبر كوتاه

ادامه اعتراض‌ها در بيت المقدس

جمعه‌هاي اعتراض‌آميز در مسجدالاقصي و مناطق مختلف فلسطيني در حمايت از مسجد‌الاقصي ادامه دارد. به گزارش ايسنا اگر چه ديروز ممنوعيت سني در مسجد الاقصي برداشته شده بود ده‌ها هزار فلسطيني كه حدود 200 تن از آنها از نوار غزه آمده بودند، توانستند در مسجدالاقصي نماز بخوانند اما همچنان اعتراض‌ها ادامه داشت. به دنبال فراخوان حماس براي برگزاري تظاهرات در مناطق مختلف فلسطين جهت حمايت از مسجدالاقصي جمع زيادي از فلسطيني‌ها دست به تظاهرات زده و درگيري‌هاي شديدي ميان آنها و نيروهاي رژيم صهيونيستي قدس و كرانه باختري رخ داد.
در همين راستا درگيري‌هاي شديدي ميان جوانان فلسطيني و نيروهاي رژيم صهيونيستي در نزديكي ايست بازرسي قلنديا در شمال قدس رخ داد و نيروهاي اين رژيم با استفاده از گاز اشك‌آور و گلوله‌هاي پلاستيكي و صوتي به تظاهرات‌كنندگان يورش بردند كه موجب زخمي شدن ده‌ها فلسطيني شدند.
در شهر رام‌الله و شمال بيت لحم واقع در شمال قدس و شهر خليل در كرانه باختري نيز درگيري‌هاي شديدي ميان نيروهاي رژيم صهيونيستي و جوانان فلسطيني رخ داد. همچنين درگيري‌هاي زيادي ميان جوانان فلسطيني و نيروهاي رژيم صهيونيستي در منطقه شعفاط رخ داد و ده‌ها دانش‌آموز بر اثر استنشاق گاز اشك آور دچار حالت خفگي شدند.

وعده فرانسه به دوم دسامبر

به گزارش خبرگزاري فرانسه، پارلمان فرانسه 28 نوامبر طرح به رسميت شناختن كشور فلسطين را كه از سوي حزب سوسياليست ارايه شده، بررسي كرده و در دوم دسامبر به راي خواهد گذاشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها