• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4270 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ دي

2 التهاب اساسي 98 به‌زعم سردار ناييني؛

انتخابات مجلس و فشارهاي اقتصادي

سردار علي‌محمد ناييني، مشاور فرمانده كل سپاه گفت: رفتار انتخاباتي به شكلي انجام گرفت كه دشمنان را به طمع انداخته و موج القاي تقلب را به راه انداختند تا اين تصوير در كشور نهادينه شود، در نتيجه مردم دچار ترديد شدند و تشخيص‌ها بسيار مشكل شد.

سردار «علي‌محمد ناييني» در مراسم 9دي‌ در ايلام اظهار كرد: انقلاب اسلامي در زماني تحقق كرد كه نظام جهاني دوقطبي بود و تلاش بر اين بود كه نظام ديني در جهان تشكيل نشود و هيچ يك از كارشناسان سياسي فكر نمي‌كردند، رژيم شاهنشاهي با اراده ملت ايران سرنگون شود و در اين زمانه حساس بزرگمرد تاريخ معاصر، ملت ايران را براي حركتي بزرگ و برپايي نظامي بر پايه دين و مرجعيت شيعه هدايت كرد.

وي با بيان اينكه از همان ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، خط نفاق با پيچيده‌ترين اشكال ممكن شكل گرفت و همه سرمايه استكبار جهاني به كار گرفته شد كه از قدرت و استحكام نظام اسلامي جلوگيري شود اما حضور مردم در لواي مرجعيت شيعي هر فتنه‌اي را در انقلاب سركوب و خنثي كرد، ادامه داد: از ابتداي انقلاب با حضور مردم در صحنه، خطر جدي متوجه نظام نشد، انتخابات برگزار مي‌شد و نتيجه انتخابات پذيرفته مي‌شد و دولت‌ها كار خود را با سليقه‌هاي مختلف پيش مي‌بردند اما در سال ۸۸ فضاي انتخابات غيراسلامي و غيرديني شد، فضاي تهران و برخي از كلان‌شهرها را به هم ريختند و احساسات و عواطف مردم را به بازي گرفتند.

مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: فتنه‌گران و حاميان آنان تصويري در كشور ايجاد كردند كه كشور نياز به منجي دارد و رفتار انتخاباتي به شكلي انجام گرفت كه دشمنان را به طمع انداخته و موج القاي تقلب شد تا اين تصوير در كشور نهادينه شود، مردم دچار ترديد شدند و تشخيص‌ها بسيار مشكل شد.

وي گفت: امروز، راه مقابله نظامي با نظام جمهوري اسلامي بسته ‌شده است، امروز با جنگ پيچيده‌اي روبه‌رو هستيم كه مفهوم جنگ نرم را در درون خود دارد و بايد تركيبي از تجربيات ۴۰ سال گذشته در مقابل اين جنگ نرم به كار برد، برخي اين جنگ نرم را انكار مي‌كنند كه اين خود هم بخشي از جنگ نرم دشمنان است، جنگي كه امروز در آن قرار داريم به ‌مراتب از جنگ 8 ‌ساله بسيار سنگين‌تر و پيچيده‌تر است و نياز به آرايش جنگي دارد. جنگ 8 ‌ساله دفاع مقدس يك خودباوري را در نظام جمهوري اسلامي به وجود آورده و نفوذ ايران در منطقه براي دشمنان غيرقابل ‌تحمل است و امروز در 40‌سالگي انقلاب يك جنگ هوشمند تركيبي و سازمان ‌يافته به راه انداختند و دشمن، مردم را هدف قرار داده كه در 40‌سالگي انقلاب دستاوردهاي انقلاب ديده نشود و تصوير ذهني مردم را از انقلاب تغيير دهند. ناييني ادامه داد: دشمنان به دنبال تطهير دوران منحط پهلوي هستند، هدف دوم آنان، سياه‌نمايي و برجسته كردن مشكلات كشور است. رييس ستاد گراميداشت مراسم نهم دي ‌ماه در كشور با بيان اينكه دشمنان بر اين باورند، شبكه نفوذ آنان در كشور دست ‌نخورده است و ملت ايران از انقلاب برگشته‌اند، گفت: در سال آينده ما دو التهاب اساسي داريم، انتخابات مجلس را داريم كه بايد گفت، انتخابات نقش كاتاليزور براي فراهم كردن زمينه نافرماني مدني را دارد از طرفي ديگر بر فشارهاي اقتصادي در حوزه‌هاي صنفي و كارگري تمركز كرده‌اند. آنها در فضاي مجازي كه امروز فضاي فراخوان و تخريب باورهاي اساسي است و در ايجاد ناآرامي‌ها تأثيرات مخرب و ويران‌گري دارد، سرمايه‌گذاري كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون