• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4276 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ دي

ويژه

تفاهمنامه بانك ملت با صندوق پژوهش و فناوري دانشگاه تهران

تفاهمنامه همكاري ميان بانك ملت و صندوق پژوهش و فناوري دانشگاه تهران با هدف افزايش تعاملات فيمابين به امضا رسيد.

به گزارش روابط عمومي بانك ملت، بر اساس اين تفاهمنامه كه به امضاي دكتر محمد بيگدلي، مديرعامل اين بانك و مهندس محمدمهدي فريدوند، مديرعامل صندوق پژوهش و فناوري دانشگاه تهران و دكتر عباس زارعي هنزكي، رييس پارك علم و فناوري دانشگاه تهران و رييس هيات‌مديره صندوق و با حضور دكتر نيلي، رييس دانشگاه تهران رسيد، سطح همكاري‌هاي متقابل و مراودات بانكي از طريق تمركز حساب‌هاي صندوق و ارايه خدمات بانكي و صدور ضمانتنامه توسط صندوق به منظور تضمين تعهدات شركت‌هاي فعال در حوزه دانش بنيان و فناور در چارچوب ضوابط و مقررات جاري ارتقا خواهد يافت.

دكتر محمد بيگدلي، مديرعامل بانك ملت در مراسم امضا و تبادل اين تفاهمنامه اظهار داشت: بسيار خرسندم بانك ملت خدمات اصلي را براي دانشگاه تهران كه يكي از بهترين و معروف‌ترين دانشگاه‌هاي ايران و دنيا است ارايه مي‌دهد و اين افتخار بزرگي است كه نصيب بانك ملت شده است.

 

عملكرد درخشان بانك‌هاي خصوصي در اشتغالزايي

علي بختياري دبير كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي در مورد مشاركت بانك‌هاي خصوصي به ويژه بانك پارسيان در طرح‌هاي توسعه‌اي كشور گفت: بانك‌هاي دولتي و خصوصي در تامين مالي طرح‌هاي اشتغالزايي و توسعه روستايي نقش پررنگي داشته‌اند. برخي از بانك‌ها از محل منابع صندوق توسعه ملي در شهرهاي كمتر از 10 هزار نفر جمعيت وام‌هايي در قالب اشتغالزايي اعطا كرده‌اند كه در رفع معضل بيكاري تاثير قابل ملاحظه‌اي داشته است.

 

كسب 5 رتبه برتر بانك سپه در چهارمين جشنواره تبليغات كشور

بانك سپه در چهارمين جشنواره تبليغات ايران رتبه نخست و نشان طلايي را در بخش ويژه كالاي ايراني، رتبه دوم را در بخش‌هاي تحقيقات تبليغات و فعاليت‌هاي متعارف روابط عمومي و رتبه سوم را در بخش‌هاي تبليغات محيطي و طراحي و معماري گرافيكي كسب كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك سپه، در چهارمين جشنواره تبليغات ايران با شعار «خلاقيت، اثربخشي تبليغات، حق انتخاب مشتري» از بين 350 آثار و فعاليت‌هاي تبليغاتي بانك‌ها، سازمان‌ها، شركت‌ها كه به بوته داوري گذاشته شد 45 اثر برگزيده شد كه 5 اثر برگزيده اين جشنواره به بانك سپه تعلق گرفت.

بر اساس اين گزارش با توجه به اينكه در اين جشنواره بخش ويژه به «تبليغات كالاي ايراني» اختصاص يافته، برترين آثار تبليغات كشور طي يك سال اخير بر اساس نظام ارزيابي علمي، انتخاب، معرفي و مورد تقدير قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون