• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4279 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي

خبر

درخواست مجدد احمدي‌نژاد براي تجمع در ميدان انقلاب

احمدي‌نژاد در نامه‌اي خطاب به وزير كشور بار ديگر خواستار صدور مجوز برگزاري تجمع مردمي در اعتراض به سياست‌ها و عملكردهاي مقامات مسوول و نحوه اداره كشور از سوي قواي مختلف شد. به گزارش كانال دولت بهار محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهوري دوره نهم و دهم در اين درخواست نوشت: «اينجانب به كرات و با استناد به اصول قانون اساسي، درخواست مكتوب خود را براي صدور مجوز برپايي تجمع اعتراضي نسبت به شرايط موجود كشور و تصميمات مقامات رسمي ارايه كرده‌ام؛ اما متاسفانه به جاي انجام وظايف قانوني خود، همواره و به بهانه‌هاي گوناگون و بدون هرگونه مستند قانوني، مانع از اين حق مسلم شده‌ايد. اين رفتار آشكارا جرم و موجب سلب مشروعيت از جنابعالي است كه در آينده نه چندان دور به آن رسيدگي خواهد شد».

 

جزييات جلسه فراكسيون اميد با وزير اطلاعات و «اسماعيل بخشي»

سخنگوي فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي از بررسي ادعاهاي اسماعيل بخشي كارگر كارخانه نيشكر هفت تپه در جلسه صبح چهارشنبه اين فراكسيون با حضور وزير اطلاعات خبر داد و گفت: «روز گذشته نيز هيات رييسه فراكسيون جلسه‌اي با آقاي بخشي و وكيلش برگزار كرد.»

به گزارش ايسنا، فاطمه سعيدي در حاشيه جلسه علني ديروز در جمع خبرنگاران در توضيح جلسه امروز هيات رييسه فراكسيون اميد گفت: «فراكسيون اميد در ادامه بررسي ادعاهاي اسماعيل بخشي امروز جلسه‌اي را با وزير اطلاعات و مسوولان اطلاعات استان خوزستان برگزار كرد.» به گفته وي در اين جلسه سه موضوع ارتباط با اروپا، مسائل اقتصادي و ادعاهاي اسماعيل بخشي در مورد شكنجه از طرف وزارت اطلاعات مورد بررسي قرار گرفت كه وزير اطلاعات توضيحاتي در رابطه با ارتباط با اروپا و مسائل اقتصادي و همچنين ادعاي آقاي بخشي به نمايندگان ارايه كرد و در ادامه نيز رييس اطلاعات استان خوزستان مستنداتي را ارايه دادند. سخنگوي فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي گفت كه فراكسيون اميد روز گذشته نيز جلسه‌اي با آقاي بخشي و وكيلش برگزار كرد و سخنان ايشان را شنيد. سعيدي در پايان و در جمع‌بندي گفت: «پيگيري‌هاي ما در مورد ادعاهاي آقاي بخشي ادامه دارد كه نتيجه بررسي‌هاي‌مان را بعد از بررسي قوه قضاييه و كميسيون امنيت اعلام خواهيم كرد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون