• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4279 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي

بازتاب

آشنا به جاي نقد مجلس به روحاني مشاوره بدهد

جليل رحيمي‌جهان‌آبادي، نماينده تربت‌جام گفت: اين ادبيات دولت را نمي‌پسندم كه در مجلس لابي‌هايي انجام مي‌شود. آقاي آشنا به جاي اينكه بودجه را بعد از ارايه به مجلس مورد نقد قرار بدهد، بايد در طول يك سال گذشته به حسن روحاني مشاوره مي‌داد تا هر كجا كه اصلاحاتي لازم بود در دولت انجام شود.

به گزارش اعتماد‌آنلاين، رحيمي‌جهان‌آبادي تاكيد كرد: متاسفانه در اين شرايط يك جنگ رسانه‌اي راه مي‌افتد و بعد از آنكه بودجه را به مجلس ارايه مي‌دهند سر‌فصل‌ها را اعلام مي‌كنند و نظر مجلس را مي‌خواهند و فشار بر مجلس وارد مي‌كنند. دولت چرا نظر مردم را در طول يك سالي كه سازمان برنامه و بودجه فصل‌هاي مختلف را بررسي مي‌كند، نخواست؟ اگر هم ابهامي وجود دارد دولت بايد پاسخگو باشد و اصلاحاتي كه در مجلس انجام مي‌دهيم بسيار اندك است. از كل پيشنهادات نمايندگان در سال گذشته تنها ۳ درصد به تصويب رسيده است.

 

طرح فتنه 98 خيانت به رهبري است

مرتضي مبلغ، عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت ايران ‌با بيان اينكه طرح بعضي موضوعات مانند فتنه ۹۸، جنبه فرافكني پيدا كرده و مانند وقتي است كه دزد، مي‎گويد دزد را بگير، گفت: طرح موضوعاتي مانند فتنه ۹۸ يك نوع خيانت به رهبري و جامعه است، زيرا مطرح‌كنندگان آن مي‎خواهند اذهان مردم را از خطرات اصلي و مهم كشور خارج كنند و منافع باندي و نامشروع خود را از طريق اين تهمت‎ها تامين ‎كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون