• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3211 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين

ستاد انتخاباتي هيلاري در منطقه بروكلين


اگرچه هنوز هيلاري كلينتون، وزير خارجه سابق امريكا به‌طور رسمي نامزدي خود را براي انتخابات رياست‌جمهوري سال 2016 امريكا اعلام نكرده، اما ستاد انتخاباتي خود را انتخاب كرده است. به گزارش ديلي نيوز، هيلاري كلينتون دفتر مدرني در قلب محله پرجمعيت بروكلين نيويورك را به عنوان ستاد انتخاباتي خود برگزيده است. اين ساختمان 19 طبقه دارد و گفته مي‌شود احتمالا هيلاري كلينتون به همراه تيمش براي راهيابي به كاخ سفيد در آخرين طبقه اين ساختمان ساكن خواهد شد.
سرمايه‌گذاري كلينتون بر انتخابات رياست‌جمهوري 2016 در حالي افزايش يافته كه شواهد از شرايط بسيار منحصر به فرد وي در اين انتخابات حكايت دارد. از سال گذشته ميلادي كه نامزدهاي احتمالي انتخابات رياست‌جمهوري امريكا در سال 2016 مشخص و نام هيلاري در اين بين مطرح شد، وي در صدر نظرسنجي‌هاي امريكا قرار دارد. طبق آخرين نظرسنجي «سي‌ان‌ان» كه نتيجه آن در ماه مارس منتشر شد نيز همچنان هيلاري كلينتون به عنوان پيشرو رقابت‌هاي انتخابات 2016 است و از رقباي دموكرات و حتي پيشروان حزب جمهوريخواه امريكا نيز جلوتر است.
در اين نظرسنجي، هريك از نامزدهاي احتمالي جمهوريخواهان كه جب بوش در راس آنها قرار دارد، به صورت جداگانه با هيلاري كلينتون مورد مقايسه قرار گرفته‌اند و آمارها و ارقام نشان مي‌دهند كه فاصله كلينتون با نامزدهاي برتر حزب جمهوريخواه بيش از 10 درصد است به‌طوري‌كه هيلاري كلينتون با 54 درصد از رند پائول با 43 درصد پيشي گرفته است. از طرف ديگر، فاصله بين هيلاري كلينتون و جب بوش نيز از دو حزب دموكرات‌ و جمهوريخواه زياد است به‌طوري‌كه نظرسنجي سي‌ان‌ان نشان مي‌دهد كلينتون با 55 درصد از بوش با 40 درصد پيشي گرفته است.
بر اساس اين گزارش همچنين در رقابت بين نامزدهاي دموكرات براي انتخابات رياست‌جمهوري امريكا، كلينتون با اختلاف حدود 50 درصدي از «جو بايدن» معاون اوباما پيشي گرفته است، در واقع كلينتون از حمايت 62 درصدي و بايدن از حمايت
15 درصدي برخوردار است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون