• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4280 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ دي

جام ملت‌هاي آسيا در آينه خبر

كارلوس كي‌روش در نشست خبري پيش از بازي ايران و ويتنام درباره شايعه حضورش در تيم ملي كلمبيا پس از جام ملت‌هاي آسيا گفت: «الان زمان مناسب براي مطرح كردن اين‌گونه صحبت‌ها نيست. تنها مطلبي كه از آن مطمئن هستيم مسوولان فوتبال ايران با نظارت وزارت ورزش از ماه جولاي به بعد نخواستند ماندن من طولاني‌تر شود ولي در عين حال تنها مطلبي كه مهم است بازي فرداي ما برابر ويتنام است.»

آلبرتو زاكروني، سرمربي تيم امارات، پس از پيروزي امارات مقابل هند، بابت تساوي شاگردانش در برابر بحرين در اولين بازي امارات در جام ملت‌هاي آسيا، از هواداران تيم ملي امارات عذرخواهي كرد.

يونس محمود، ستاره سابق تيم ملي عراق، درباره نمايش هند و ساير تيم‌هاي گمنام در جام ملت‌هاي آسيا گفت: «با ديدن دو بازي هند، بازي قرقيزستان برابر ژاپن و ويتنام-عراق متوجه شدم تيم‌هاي ضعيف‌تر پيشرفت چشم‌گيري داشته‌اند. آنها لياقت آن را دارند كه در جام ملت‌ها شركت كنند. اگر ديديد هند به جام جهاني 2022 قطر راه پيدا كرد تعجب نكنيد.»

خوزه مورينيو به عنوان كارشناس قرار است به شبكه بي‌اين اسپرت اضافه شود تا ديدارهاي مهم جام ملت‌هاي آسيا و همچنين ليگ برتر را تحليل و بررسي كند. وي در اولين تجربه خود در اين شبكه گسترده ورزشي از روز پنجشنبه ديدار دو تيم قطر و عربستان را كه يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي مرحله مقدماتي به حساب مي‌آيد به عنوان كارشناس در استوديو حضور مي‌يابد.

سرمربي تيم ملي كرواسي و نايب قهرمان جام جهاني 2018 روسيه و يكي از مطرح‌ترين و جنجالي‌ترين چهره‌هاي حاضر در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا حضورش در اين قاره را تكذيب كرد. آخرين خبرها حاكي از آن بود كه داليچ با پيشنهاد 9 ميليون دلاري از سوي يكي از تيم‌هاي آسيايي مواجه شده است.

نلو وينگادا از ديروز به عنوان آناليزور به كادر فني تيم ملي ايران اضافه شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون