• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3211 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين

خبر كوتاه

نجات يك خانواده از مرگ حتمي در ارتفاعات كلات

باشگاه خبرنگاران| يك خانواده پنج نفره گرفتار در ارتفاعات آبشار روستاي اورتكند در شهر كلات استان خراسان رضوي پس از پنج ساعت عمليات بي‌وقفه نيروهاي امدادي نجات يافتند. بهمن‌آبادي، معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: براساس گزارش اورژانس مبني بر گم شدن يك خانواده پنج نفره در كيلومتر 110 جاده مشهد ـ كلات روستاي اورتكند دو تيم ويژه امداد و نجات كوهستان هلال احمر از كلات و مشهد به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد پنج نفر از اعضاي يك خانواده در سيلاب رودخانه‌اي در اين روستا گرفتار شده‌اند و يك نفر از آنها نيز از ناحيه پا دچار شكستگي شده است. با آغاز عمليات امداد و نجات ماموران موفق شدند سرانجام پس از پنج ساعت عمليات بي‌وقفه، تمامي پنج عضو خانواده را نجات دهند.

 

دو كشته و چهار مجروح درسانحه رانندگي

ايرنا| سانحه برخورد دو دستگاه خودرو در محور ايرانشهر- نيكشهر دو كشته و چهار زخمي برجا گذاشت.
سرهنگ ايوب شرافتي، فرمانده پليس راه شمال سيستان و بلوچستان با اعلام اين خبر گفت: دو دستگاه خودروي سواري پژو 405 و پرايد در محور ايرانشهر- نيكشهر ديروز و در آخرين روز از تعطيلات نوروزي به علت تجاوز به چپ خودروي پژو با يكديگر برخورد كردند. در اين حادثه دو تن از سرنشينان هر دو خودرو فوت كردند و چهار نفر ديگر نيز زخمي شدند. چندي پيش نيز در همين محور بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواري جيلي و پژو، 9 نفر از جمله خبرنگار صدا و سيماي مركز سيستان و بلوچستان به همراه پنج عضو خانواده‌اش جان خود را از دست دادند.

 

خسارت 18 ميلياردي تندباد در استان قزوين

ايرنا| تندباد و سيلاب هفته گذشته در مجموع 180ميليارد ريال به منازل مسكوني، خودروها، تاسيسات زيربنايي و معابر شهري اين استان خسارت زد.
منوچهر حبيبي، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار قزوين با اعلام اين آمار گفت: در پي حوادث غيرمترقبه به‌وقوع پيوسته در هفته گذشته به يكهزار و 31 واحد مسكوني استان قزوين خسارات وارد شد. وي با بيان اينكه تندباد هفته گذشته به زيرساخت‌هاي برق، گاز و برخي معابر شهري نيز آسيب زد، اظهار كرد: بيشترين ميزان خسارات مربوط به شهرستان تاكستان به ويژه شهر اسفرورين و روستاهاي اطراف آن بود. به گفته حبيبي، برق تمامي نقاط شهري اسفرورين و هشت روستاي آن‌كه تندباد به زيرساخت‌هاي برق‌رساني آنها آسيب و خسارت زده بود، وصل شده است. تندباد و سيلاب روز دوشنبه هفته گذشته در شمال و غرب استان قزوين به‌وقوع پيوست كه بيشترين شدت آن در شهرستان تاكستان بود. اين تندباد با ايجاد خسارت به برخي منازل مسكوني، تاسيسات زيربنايي و معابر شهري و خودروها، 86 فرد در شهرستان تاكستان را نيز مجروح ساخت. شهر تاكستان با 174 هزار نفر جمعيت يكي از شش شهرستان قزوين است كه در غرب اين استان قرار دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون