• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4283 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ دي

ويژه

براي نخستين بار در كشور انجام شد

انتشار بروشورخدمات بانك پارسيان ويژه نابينايان

براي نخستين بار در شبكه بانكي كشور، بانك پارسيان در راستاي پاسخگويي به نيازهاي تمامي اقشار جامعه و تحقق مسووليت‌هاي اجتماعي، بروشور خدمات مالي و بانكي خود را به زبان بريل و همراه با روزنامه ايران سپيد منتشركرد.

به گزارش روابط عمومي بانك پارسيان؛ اين بانك با هدف آشنايي بيشتر روشندلان عزيز و بهره‌برداري بيشتر ايشان از اطلاعات نوشتاري معرفي خدمات بانك، بروشور ويژه را در دستور كار قرار داد و در همين راستا فايل صوتي بروشور نيز در اختيار اين گروه از مشتريان بانك قرار گرفت.

 

صدور نخستين بيمه‌نامه «طرح جامع منازل مسكوني» بيمه سامان

نخستين بيمه‌نامه «طرح جامع منازل مسكوني» شركت بيمه سامان صادر شد. به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، براي اولين بار در ايران بيمه‌نامه «جامع منازل مسكوني» منطبق با جديدترين استانداردهاي جهاني بيمه، در بيمه سامان صادر شد.

بنابر اين گزارش در راستاي اهداف استراتژيك شركت بيمه سامان كه تامين حداكثر آرامش و اطمينان براي بيمه‌گذاران است، جامع‌ترين پوشش بيمه منازل مسكوني و ساكنين آن در اين شركت طراحي و به بازار بيمه عرضه شد. اين بيمه‌نامه كه بر اساس تحقيقات و بررسي‌هاي گسترده در بازارهاي داخلي و خارجي تدوين شده است حاوي پوشش‌هاي مناسبي براي ساختمان منزل مسكوني، اثاثيه منزل، ملحقات و تاسيسات منزل، پوشش بيمه حادثه براي ساكنين منزل همچنين پوشش بيمه مسووليت مالك و ساكنين منزل مسكوني در قبال خدمه و اشخاص ثالث است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون