• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4283 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ دي

جام ملت‌هاي آسيا در آينه خبر

در آخرين بازي‌هاي گروه اول جام ملت‌هاي آسيا، امارات مقابل تايلند به تساوي 1 بر 1 رسيد و بحرين 1 بر صفر هند را شكست داد. با اين نتايج، امارات با 5 امتياز تيم اول گروه شد و بحرين و تايلند، هر كدام با 4 امتياز، در رتبه‌هاي دوم و سوم گروه اول اين رقابت‌ها قرار گرفتند. به اين ترتيب صعود امارات و بحرين به مرحله يك‌هشتم نهايي قطعي شد و تايلند بايد در انتظار نتايج تيم‌هاي سوم گروه‌ها باقي بماند.

اينتينيوس نويسنده گاردين با اشاره به دو بازي برگزار‌شده در مرحله گروهي نوشت: ايران، تيم خوبي است و مشخص است كه براي حضور در فينال مصمم بوده و برنامه‌ريزي‌ دارد.

كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در پيامي درگذشت چند تن از سرنشينان هواپيماي ۷۰۷ در سانحه سقوط اين هواپيما در حوالي كرج را تسليت گفت.

محمد اميرول ايزوان يعقوب داور مالزيايي كه اشتباهات فاحشي در ديدار تيم‌هاي ژاپن و عمان داشت از ادامه رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا كنار گذاشته شد.

روشن ايرماتوف به عنوان داور ديدار حساس ايران و عراق در جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۹ انتخاب شد.

سايت سومريه‌نيوز عراق خبر داد بليت‌هاي ديدار عراق با ايران در ورزشگاه آل مكتوم دوبي يك هفته مانده به اين ديدار به فروش رسيده است. گزارش‌ها حاكي از آن است كه در بازار سياه بليت بازي عراق با ايران به هزار درهم يعني ۲۷۰ دلار هم رسيده.

نشريه ماركا نوشت: حضور كارلوس كي‌روش در تيم ملي فوتبال كلمبيا تقريبا قطعي شده است و آنها نهايتا تا سه‌شنبه سرمربي تيم ملي اين كشور را مشخص خواهند كرد.

سون هيونگ مين، فوق‌ستاره تيم ملي كره جنوبي بعد از دو بازي غيبت در بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا روز دوشنبه وارد دوبي شد تا به اردوي ببرهاي شرق بپيوندد و براي بازي سرنوشت‌ساز مقابل چين آماده شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون