• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4291 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ بهمن

قيمت سكه و طلا افزايش يافت

محمد كشتي‌آراي، رييس كميسيون تخصصي طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعيت بازار طلا و سكه گفت: با توجه به اينكه در بازار تقاضا براي خريد سكه بهار آزادي طرح امام افزايش پيدا كرده، حباب اين سكه در بازار ۴۷۰ هزار تومان است. اين در حالي است كه در هفته گذشته حباب سكه ۳۸۰ هزار تومان بود و اين يعني شاهد افزايش ۹۰ تا ۱۰۰ هزارتوماني در حباب سكه و همچنين افزايش ۲۵۰ هزارتوماني در قيمت
سكه بوديم.

محمد كشتي‌آراي، رييس كميسيون تخصصي طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعيت بازار طلا و سكه گفت: در چند روز گذشته با توجه به نوسانات قيمت جهاني طلا و افزايش قيمت ارز در بازار قيمت سكه و طلا افزايش پيدا كرد. روز گذشته هم قيمت جهاني طلا با ۴ دلار افزايش به يك هزار و ۲۸۶ دلار در هر اونس رسيد.

رييس كميسيون تخصصي طلا با تاكيد بر اينكه امروز با توجه به افزايش نرخ ارز بهاي سكه هم در بازار افزايش داشت، در خصوص قيمت انواع سكه در بازار روز چهارشنبه افزود: سكه بهار آزادي طرح قديم ۳ ميليون و ۹۵۰ هزار تومان، سكه طرح جديد ۴ ميليون و ۱۲۰ هزار تومان و نيم‌سكه بهار آزادي هم ۲ ميليون و ۱۵۰ هزار تومان دادوستد شد. ربع‌سكه بهار آزادي هم يك ميليون و ۳۱۰ هزار تومان و سكه‌هاي يك گرمي هم با قيمت ۷۰۵ هزار تومان معامله شد.

او در خصوص نرخ انواع طلا در بازار گفت: هر مثقال طلاي ۱۷ عيار كه مبناي قيمت‌گذاري است با نرخ يك ميليون و ۶۰۵ هزار تومان، يك مثقال طلاي ۱۸ عيار با يك ميليون و ۷۰۰ هزار تومان و هر گرم طلاي ۱۸ عيار هم با قيمت ۳۷۰ هزار تومان دادوستد شد.

كشتي‌آراي در ادامه افزود: يك گرم طلاي ۲۰ عيار در بازار با قيمت ۴۱۱ هزار تومان، يك گرم طلاي ۲۱ عيار با ۴۳۲ هزار تومان، هر گرم طلاي ۲۲ عيار ۴۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان و يك گرم طلاي ۲۴ عيار هم ۴۹۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

اين فعال بازار طلا در پايان گفت: با توجه به اينكه در بازار تقاضا براي خريد سكه بهار آزادي طرح امام افزايش پيدا كرده، حباب اين سكه در بازار ۴۷۰ هزار تومان است. اين در حالي است كه در هفته گذشته حباب سكه ۳۸۰ هزار تومان بود و اين يعني شاهد افزايش ۹۰ تا ۱۰۰ هزارتوماني در حباب سكه و همچنين افزايش ۲۵۰ هزارتوماني در قيمت سكه بوديم. اعتمادآنلاين

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون