• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4295 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ بهمن

عباس صالحي اظهارات حضرتي و وكيلي را تاييد كرد

 

فراكسيون اميد طي عمري كه از دوره دهم مجلس شوراي اسلامي گذشته مخاطب انتقادات و تخريب‌هاي متعدد و متنوعي از سوي رقيب بوده است. خبرسازي درباره ديدار اخير اعضاي اين فراكسيون با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نمونه اخير همين مساله است؛ ديداري كه در قبال آن برخي كانال‌هاي خبري از آن تعابير غيرواقع و تندي را عنوان كردند، آنچنان كه ادعا شد اعضاي فراكسيون اميد به جهت تامين خواسته‌هاي خودشان عباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي را تهديد به استيضاح كرده‌اند.

الياس حضرتي يكي از نمايندگان حاضر در اين جلسه، ضمن تكذيب ادعاهاي مطرح شده، به «اعتمادآنلاين» گفت كه «در اين جلسه هيچ صحبتي از استيضاح نبود؛ چراكه اصلا مجلس فعلا در چنين شرايطي نيست. از طرف ديگر ما خودمان كمك حال وزير ارشاد هستيم و به آنجا رفتيم تا در بحران كمبود بودجه و زير فشار تنگ‌نظران و خشك‌مقدس‌ها و اراده‌اي كه نه سينما، نه موسيقي و نه تئاتر و كلا هنر را دوست دارند، كمك كنيم.»

او در توضيح بيشتر نسبت به جزييات اين جلسه گفته است كه «اين جلسه بعد ازظهر برگزار نشده بلكه حوالي ظهر برگزار شد و ما ناهار ميهمان آقاي صالحي بوديم. آقايان وكيلي، كواكبيان، مازني و بنده ميهمانان اين جلسه بوديم. مازني به عنوان رييس كميسيون فرهنگي، وكيلي به عنوان عضو هيات رييسه و همين‌طور عضو كميسيون فرهنگي مجلس و نماينده كميسيون فرهنگي در كميسيون تلفيق كه بودجه را بررسي مي‌كند.»

همچنين محمدعلي وكيلي عضو كميسيون فرهنگي مجلس در توضيحاتي نسبت به اين جلسه با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، اعلام كرده است: پيش از اين توافق شده بود كه من و آقايان علي مطهري و احمد مازني هر هفته با وزير فرهنگ پيرامون موضوعات مشترك جلسه‌اي داشته باشيم كه اين جلسه ديروز برگزار شد و البته آقايان الياس حضرتي و مصطفي كواكبيان هم كه از همكاران رسانه‌اي هستند، در آن حضور پيدا كردند.

وكيلي با بيان اينكه موضوع جلسه درباره مسائل و مشكلات و بودجه حوزه فرهنگ بود، ادامه داد: در اين جلسه درباره چرايي استعفاي معاون مطبوعاتي و ضرورت تسريع در انتخاب معاون جديد صحبت شد.

حالا سيدعباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در واكنش به اين اخبار در حساب كاربري خودش در شبكه مجازي توييتر اعلام كرد كه «روز شنبه ديداري با برخي از نمايندگان در موضوعات مرتبط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي داشتم؛ ديداري متداول و دوستانه. هيچ‌گونه تهديد به استيضاح هم در جلسه نبود. از عزيزان در رسانه و شبكه‌هاي مجازي دقت بيشتر را انتظار دارم. ارادتمند همه عزيزان هستم.»

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون