• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4295 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ بهمن

جام ملت‌هاي آسيا در آينه خبر

كارلوس كي‌روش بعد از حذف تيم ايران در كنفرانس خبري گفت: «آقايان و خانم‌ها مسائل زيادي براي اشاره كردن نيست. بازي بسياري جنگنده‌اي را شاهد بوديم و رقابت بين بازيكنان بسيار زياد بود. تا آن لحظه‌اي كه يك اشتباه مظلومانه باعث شد گل بخوريم. از لحاظ احساسي ما به هم ريختيم و شكست احساسي خورديم. از آنجا فقط شاهد يك تيم در زمين بوديم و آن هم ژاپن بود. بهترين تيم به برد رسيد و من به آنها تبريك مي‌گويم. ژاپن استحقاق حضور در فينال را داشت. البته از بازيكنانم با در نظر گرفتن تمام دشواري‌ها و سختي كه داشتند، تشكر مي‌كنم.»

مورياسو سرمربي ژاپن بعد از صعود به فينال گفت: «درست است كه ما 3 بر صفر به پيروزي رسيديم، اما بايد بگويم بازي دشواري بود. به نظرم بازيكنان ما روحيه جنگندگي خود را از همان دقيقه اول نشان دادند. ما با آمادگي و شجاعت مقابل ايران بازي كرديم و به نظرم شايسته پيروزي بوديم.»

تيم ملي امارات در ادامه جام ملت‌هاي آسيا محمد احمد مدافع خود را به علت مصدوميتي كه در ديدار با استراليا به آن دچار شد از دست داد.

عكسي كه از صف هواداران تيم ملي فوتبال امارات براي تهيه بليت ديدار روز سه‌شنبه مقابل قطر در مرحله نيمه‌نهايي جام ملت‌هاي آسيا 2019 در رسانه‌ها منتشر شده، تبديل به سوژه اخبار شده است، چرا كه استقبال اماراتي‌ها از بازي‌هاي تيم‌شان تا اين مرحله چندان جالب نبوده است.

دايي در پاسخ به اين پرسش كه آيا كي‌روش بايد در تيم ملي بماند، خاطرنشان كرد: مطمئن باشيد ما بهتر از كي‌روش براي تيم ملي پيدا نخواهيم كرد. اين مربي با عمل خيلي چيزها را نشان داده و كارش را به خوبي بلد است.

اصغر شرفي در مورد مهدي طارمي گفت: اين بازيكن مثل درِ مسجد است؛ درِ مسجد را نه مي‌شود كند و نه مي‌شود سوزاند!

ناگاتومو، مدافع ژاپن با تمجيد از مهاجم ۴ گله تيم ملي ايران در مسابقات گفت: سردار آزمون را مي‌توانيم بهترين بازيكن آسيا بدانيم. آزمون و يويا اوساكو سرعت بالايي دارند كه در آسيا خيلي شاهد چنين بازيكناني نيستيم. آزمون بازيكني بسيار خوب، خطرناك و سريع است و مي‌تواند دروازه حريفان را باز كند.

خبرگزاري فرانسه در خصوص حذف كره‌جنوبي از جام ملت‌هاي آسيا گزارش داد: هواداران تاتنهام در فضاي مجازي خوشحالي خودشان را از پيروزي قطر، حذف كره‌جنوبي و البته بازگشت سون به خانه اعلام كردند.

عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم ملي دست به افشاگري جالب زد و اشاره كرد كه اشتباه خواندن سرود ملي قبل از بازي با چين كار رامين رضاييان بوده نه ميلاد محمدي!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون