• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4302 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

ويژه

فروش ويژه سيم‌كارت همراه اول به مناسبت دهه فجر آغاز شد

همراه اول به مناسبت دهه فجر فروش ويژه سيم‌كارت دايمي را با تخفيف و هداياي ويژه آغاز كرده است. در ادامه جزييات اين طرح را مطالعه خواهيد كرد.

اگر تاكنون به فكر خريد سيم كارت دايمي همراه اول بوده‌ايد حالا فرصت مناسبي است تا در طرح فروش ويژه همراه اول اقدام كنيد. اپراتور اول تلفن همراه به مناسبت دهه فجر اقدام به فروش ويژه سيم‌كارت‌هاي دايمي با ۴۰ درصد تخفيف ويژه و به همراه هدايا كرده است. قيمت سيم كارت‌دايمي همراه اول در اين طرح با ۴۰ درصد تخفيف ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و اين طرح تا ۲۹ اسفندماه ۹۷ نيز ادامه خواهد داشت. در طرح ويژه فروش سيم‌كارت دايمي همراه اول با خريد هر سيم‌كارت دايمي به‌جز بهره بردن از تخفيف ۴۰ درصدي از بسته خوش‌آمد ۱۰۰۰ نيز بهره‌مند شويد. اين بسته شامل ۱۰۰۰ پيامك، ۱۰۰۰ دقيقه مكالمه داخل شبكه، يك هفته اينترنت نامحدود و همچنين تخفيف مكالمه به مدت ۹۰ روز پس از اتمام بسته خوشامد است. براي خريد سيم‌كارت دايمي همراه اول در اين طرح كافيست به فروشگاه آنلاين به نشاني shop.mci.ir و يا دفاتر و فروشگاه‌هاي همراه اول در سراسر كشور مراجعه كنيد. در سامانه فروشگاه آنلاين همراه اول همچنين امكان انتخاب شماره گلچين نيز وجود دارد. گفتني است طرح فروش ويژه سيم كارت همراه اول شامل طرح ۲۰، طرح ۱۰۰۰ و ثبت‌نام آنلاين و گلچين خواهد شد. اما طرح‌هاي قسطي و سيم‌كارت‌هاي سازماني با قيمت مصوب پيشين به فروش خواهد رسيد. در سامانه گلچين همراه اول مي‌توانيد پس از انتخاب سيم‌كارت دايمي و استان روي دكمه انتخاب سرشماره كليك و پس از انتخاب يك مورد دلخواه از ميان ليست شماره‌ها هر كدام را كه دل‌تان خواست انتخاب كنيد. در ادامه مي‌توانيد با وارد كردن اطلاعات شخصي و پرداخت آنلاين سفارش را ثبت كرده و سيم‌كارت را درب منزل تحويل بگيريد. علاوه بر اين اگر مشترك فعلي همراه اول هستيد، اين شركت در طرح جديدي به نام يوسيم رويايي به كليه مشتركين اعتباري و دايمي كه از ابتداي بهمن ماه امسال به مدت يك‌سال اقدام به تعويض به يوسيم كنند، شانس برنده شدن پيشنهادي تشويقي را خواهد داد. اين پيشنهاد يك سيم‌كارت رويايي با اينترنت رايگان يك‌ساله است. به اين ترتيب اگر قصد خريد سيم‌كارت دايمي را داريد اين چند روز بهترين فرصت براي بهره‌بردن از تخفيف قيمت سيم‌كارت و همچنين استفاده از بسته پيامك، مكالمه و اينترنت رايگان است. اگر هم مشترك فعلي هستيد حالا بهترين فرصت براي ارتقا به يوسيم است.

 

دستاوردهاي بانك رفاه در عرصه مبارزه با پولشويي

بانك رفاه علاوه بر پايبندي به قوانين مبارزه با پولشويي در دوره دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم موفق به كسب دستاوردهاي فراواني در اين زمينه شده است. اين بانك با كسب رتبه نخست در رتبه بندي نهايي بانك‌هاي عامل در پايان فاز اول سامانه جامع مديريت پروژه مبارزه با پولشويي در سال 1393 و انجام اقدامات پيشگيرانه موفق به كسب دستاوردهايي در سال‌هاي 1392تا 1397 شده كه اهم آن به شرح زير است: - اصلاح فرآيندهاي اجرايي و امكان رديابي تراكنش‌هاي مالي . - پياده‌سازي برنامه جامع مبارزه با پولشويي در قالب AML . - ساماندهي شماره‌هاي فراگير مشتريان حقيقي و حقوقي بانك و انسداد حساب‌هاي حقيقي با شماره فراگير نامعتبر. - پياده‌سازي و اجراي فاز دوم سامانه مبارزه با پولشويي با تكيه‌ بر طبقه‌بندي مشتريان بر اساس سطح فعاليت. - اتخاذ سياست‌هايي در زمينه ايجاد محدوديت در نقل و انتقال پولي به ويژه عدم امكان استفاده از POS‌هاي غيرمجاز، همگام با توصيه‌ها و مقررات بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران

رشد 87 درصدي درآمدهاي ارزي بانك رفاه در نه‌ماهه امسال

درآمدهاي ارزي بانك رفاه در نه ماهه نخست سال‌جاري از رشدي معادل 87 درصد نسبت به دوره مشابه در سال گذشته برخوردار بوده است. اين بانك در پي عدم درج نام بانك رفاه در فهرست‌هاي تحريم‌هاي ثانويه امريكا و با بهره‌مندي از خدمات سوييفت، از طريق از سرگيري روابط كارگزاري با كارگزاران بين‌المللي و فعال‌سازي حساب‌هاي كارگزاري به اسعار متنوع، نسبت به تداوم خدمات ارزي در قالب ابزارهاي پرداخت بين‌المللي اقدام كرد به ترتيبي كه در نه ماهه اول ، درآمدهاي ارزي بانك رفاه رشدي معادل 87 درصد نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون