• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4302 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

ويژه

خدمات درمان تامين اجتماعي در بوشهر افزايش مي‌يابد

اعتماد | مديريت درمان تامين اجتماعي استان؛ دكتر يلدا دارابي مدير درمان تامين اجتماعي بوشهر در نشست با تشكل‌هاي كارگري و بازنشستگي استان بوشهر گفت: با بهره‌برداري از پروژه‌هاي درماني در سال آينده شاهد تحول و افزايش چشمگير خدمات درماني تامين اجتماعي و ارتقاي كيفيت و كميت ارايه خدمات به جامعه هدف در استان خواهيم بود. دكتر دارابي با اشاره به فعال بودن چهار پروژه درماني در استان گفت: در حال حاضر پروژه احداث درمانگاه‌هاي تامين اجتماعي جم، دير، خورموج و پلي كلينيك تامين اجتماعي برازجان روند مطلوبي داشته و در آينده نزديك عمليات اجرايي چهار پروژه ديگر شامل احداث درمانگاه تامين اجتماعي دلوار و ديلم و همچنين توسعه بيمارستان‌هاي حضرت نبي اكرم (ص) عسلويه و مهر برازجان آغاز خواهد شد.

چهره تهران در بهار ۹۸ متفاوت از گذشته خواهد بود

كيهان محمدخاني، قائم‌مقام سازمان زيباسازي شهر تهران با اشاره به برگزاري جشنواره شمعدوني گفت: به منظور زيباتر شدن نماي ساختمان‌ها و با مشاركت سراي محلات اين جشنواره برگزار خواهد شد. محمدخاني در دومين جلسه توجيهي جشنواره شمعدوني با بيان اينكه اين جشنواره با همكاري معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران برگزار مي‌شود، گفت: هيچ اتفاقي در شهر تهران رخ نمي‌دهد؛ مگر اينكه شهروندان در آن سهم ‌زيادي داشته باشند.وي در ادامه با اشاره به اينكه سازمان زيباسازي به منظور استقبال از چهلمين سال پيروزي انقلاب و همچنين بهار ۹۸ برنامه‌هاي زيادي در دستور كار دارد، تصريح كرد: در صدد آن هستيم تا بهترين برنامه‌ها را براي مردم به نمايش بگذاريم. همچنين به منظور افزايش فرهنگ عمومي تبليغات خوبي در شهر تهران اكران خواهد شد.

متروي تهران در روز 22 بهمن رايگان است

فرنوش نوبخت نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه از رايگان بودن خدمات اين ناوگان به شركت‌كنندگان در مراسم راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن 97 خبر داد.مهندس فرنوش نوبخت ضمن تبريك فرارسيدن چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي افزود: در روز 22 بهمن 1397 متروي تهران و حومه با آمادگي كامل، خدمات ويژه‌اي را به شهروندان و مسافران گرامي ارايه خواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون