• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3113 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر

آتش سنگين نيروهاي مرزباني، قاچاقچيان را زمينگير كرد

سوداگران مرگ كه قصد داشتند محموله مواد مخدر را از مرزهاي شرقي وارد كشور كنند به دنبال آتش سنگين نيروهاي مرزباني هنگ مرزي تايباد، زمينگير و در انجام نقشه خود ناكام شدند.
سرتيپ پاسدار محمد كاظم تقوي، فرمانده مرزباني خراسان رضوي با اعلام اين خبر به تشريح روند شناسايي متهمان پرداخت و گفت: به دنبال كسب اطلاع از قصد گروهي قاچاقچي براي وارد كردن محموله مواد مخدر از مرزهاي شرقي به كشور به سرعت تيمي از ماموران هنگ مرزي خراسان رضوي در تايباد رسيدگي به آن را در دستور كار خود قرار دادند و در جريان آن ردزني قاچاقچيان دنبال شد.
به گفته سرتيپ تقوي در جريان تحقيقات ماموران مشخص شد كه چهار قاچاقچي مسلح به انواع سلاح‌هاي گرم و سرد قصد دارند محموله مواد مخدر از نوع ترياك را به زودي وارد كشور كنند كه به اين ترتيب گشت‌هاي پليسي و ايست‌هاي بازرسي با هدف شناسايي متهمان افزايش يافت. فرمانده مرزباني خراسان رضوي در تشريح روند شناسايي و دستگيري قاچاقچيان گفت: مرزبانان پس از شناسايي راه‌هاي ورودي احتمالي قاچاقچيان، در محل‌هاي مورد نظر كمين كردند كه به اين ترتيب و پس از مشاهده قاچاقچيان به سرعت با آنها وارد درگيري شدند.
به گفته سرتيپ تقوي، دستگيري قاچاقچيان مسلح تبادل آتشي سنگين را به دنبال داشت كه در جريان آن ماموران موفق شدند چهار سوداگر مرگ را خلع سلاح كنند.
در جريان بازرسي ماموران از قاچاقچيان 41 كيلوگرم ترياك به همراه دو قبضه سلاح شكاري و مهمات و تجهيزات فني كشف و ضبط شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها