• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3113 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر

وقوع درگيري در يكي از بيمارستان‌هاي تهران


اعتماد|تنها شش روز از وقوع درگيري و نزاع دسته‌جمعي در بيمارستان‌هاي فاطمي و سبلان اردبيل مي‌گذرد كه اين‌بار خبر درگيري ديگري در يكي از بيمارستان‌هاي خصوصي تهران روي خروجي رسانه‌ها قرار گرفته است.
سرهنگ مجتبي فخاري، رييس كلانتري 125 يوسف‌آباد با اعلام اين خبر به دستگيري پنج تن در جريان وقوع اين درگيري اشاره كرد و گفت: ساعت 11 صبح روز 27 آبان ماه از طريق تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 وقوع درگيري در يكي از بيمارستان‌هاي خصوصي منطقه يوسف‌آباد به پليس اطلاع داده شد كه در جريان آن واحد گشت كلانتري 125 براي بررسي موضوع وارد عمل شد. با حضور ماموران در بيمارستان مشخص شد كه پنج تن از بستگان يكي از بيماران پس از ايجاد درگيري و زد و خورد با ماموران حراست، در اتاق رياست تجمع كرده و تا قبل از حضور عوامل پليس از محل متواري شدند.
سرهنگ فخاري با اشاره به متواري شدن عوامل درگيري قبل از حضور ماموران در محل درگيري به بررسي دوربين‌هاي مداربسته و تشخيص هويت متهمان اشاره كرد و گفت: در بررسي‌هاي اوليه هيچ نوع اطلاعي از مشخصات دقيق اين افراد و نسبت‌شان با بيمار وجود نداشت اما در تحقيقات بعدي پنج نفري كه اقدام به درگيري با ماموران حراست كرده بودند شناسايي و به سرعت دستگير شدند. به گفته رييس كلانتري 125 يوسف آباد، متهمان در بازجويي‌ها اختلاف مالي بر سر هزينه‌هاي بيمارستان را علت وقوع درگيري عنوان كرده‌اند.
وقوع اين حادثه در يكي از بيمارستان‌هاي خصوصي تهران در حالي است كه 25 آبان ماه و در جريان وقوع يك نزاع دسته جمعي ميان دو خانواده در اردبيل و كشيده شدن آن به بيمارستان‌هاي سبلان و فاطمي اردبيل دو نفر مجروح و شماري دستگير شدند.
پس از وقوع اين درگيري، دانشگاه علوم پزشكي اردبيل با صدور اطلاعيه‌يي به تشريح ابعاد آن پرداخت. در اين اطلاعيه آمده بود «در پي مشاجره و نزاع در يكي از محلات حاشيه شهر اردبيل بين معدودي از طرفين دعوا سه تن مجروح شده كه در مرحله اول به بيمارستان منتقل مي‌شوند اما در ادامه درگيري يكي از مجروحان به دليل شدت جراحات به بيمارستان فاطمي منتقل مي‌شود كه به دنبال آن چند نفر از طرفين دعوا با چوب و چماق به بيمارستان مراجعه و با همديگر در زمان بسيار كوتاهي درگير مي‌شوند».
پيش از اين سردار ابراهيم كريم‌خاني، فرمانده انتظامي اردبيل از دستگيري و تشكيل پرونده براي 11 نفر از عوامل اين درگيري خبر داده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها