• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4330 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ اسفند

بانك آينده حامي ميراث جهاني تخت جمشيد شد

كيفيت بازديد از مجموعه ميراث جهاني تخت جمشيد ارتقا مي‌يابد

بانك آينده در راستاي ايجاد مشاكرت و بهره‌گيري از ظرفيت‌ نهادهاي غيردولتي در حمايت، پشتيباني و معرفي بهتر ارزش‌هاي فاخر محوطه ميراث جهاني تخت جمشيد و مجموعه حريم آن تفاهم‌نامه‌اي با پايگاه ميراث جهاني تخت جمشيد منعقد كردند.

بر اساس اعلام مدير پايگاه ميراث جهاني
تخت جمشيد، همكاري در توسعه تسهيلات رفاهي و خدمات مجموعه و ارتقاي كيفيت بازديد از محوطه‌هاي تخت جمشيد و نقش رستم، همكاري در برگزاري رويدادهاي علمي، فرهنگي و هنري، مشاركت در توليد محتوا، انتشارات و اطلا‌ع‌رساني، همكاري در تامين زيرساخت‌هاي مورد نياز مجموعه و هماهنگي، جهت‌دهي و ساماندهي امور تبليغات و اطلاع‌رساني از مهم‌ترين اهداف اين تفاهم‌نامه هستند.

حميد فدايي، مدير پايگاه ميراث جهاني تخت جمشيد اين تفاهم‌نامه را گامي نو در راستاي ارتقاي كيفيت بازديد از مجموعه ميراث جهاني تخت جمشيد قلمداد كرد.

وي ادامه داد: از محورهاي اصلي اين تفاهم‌نامه توسعه تسهيلات رفاهي مجموعه در راستاي ارتقاي كيفيت بازديد، تهيه بسته‌هاي اطلاع‌رساني و تبليغاتي جهت استفاده بازديدكنندگان، ايجاد ارتباط با بازديدكنندگان جهت ارائه خدمات مشترك، ساماندهي و ارتقاي كيفي و نحوه ارائه خدمات در بخش‌هاي مختلف پايگاه مشتمل بر موزه و كتابخانه و سامانه‌هاي مربوطه، همكاري مشترك در انجام پروژه‌هاي ارتقاي كيفيت، نگهداري و بهره‌برداري و بازديد از محوطه‌هاي تخت جمشيد و نقش رستم و همكاري مشترك در انجام پروژه‌هاي ساماندهيف حفاظت و نورپردازي محوطه‌هاي تخت جمشيد و نقش رستم است.

فدايي گفت: طراحي و ساماندهي اجراي مراسم نوروز، طراحي و اجراي پاويون‌‌هاي خدماتي، عملياتي و غيره، طراحي و اجراي نورپردازي مراسم نور و صدا، ايجاد فضاي هم‌افزايي و آموزش كودكان در حوزه ميراث فرهنگي، بازسازي و ساماندهي اقامتگاه‌هاي مجموعه ميراث جهاني پارسه، برخي از برنامه‌هاي اجرايي بانك آينده در نوروز 98 در راستاي تحقق اهداف اين تفاهم‌نامه است.

در خاتمه سام فرخي، رييس اداره بازارافزايي بانك آينده نيز ديدگاه خود را در اين تفاهم‌نامه رسيدن به آينده‌اي روشن در راستاي معرفي بهتر ارزش‌هاي ميراث جهاني تخت جمشيد اعلام داشت. اين تفاهم‌نامه سه سال اعتبار دارد و بر اساس آن بانك آينده به عنوان يك بانك خصوصي حامي فرهنگ و تمدن جهاني، پشتيباني از برنامه‌هاي فرهنگي و مشاركتي مورد توافق طرف‌ها را بر عهده خواهد گرفت.

يادآوري مي‌شود اين تفاهم‌نامه سه سال اعتبار دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون