• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4343 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين

خبر كوتاه

ميزان ماليات بر حقوق ابلاغ شد

بر اساس بخشنامه جديد سازمان امور مالياتي، سقف معافيت مالياتي حقوق بر اساس قانون ماليات‌هاي مستقيم سالانه ۳۳ ميليون تومان است. محمدقاسم پناهي، رييس كل امور مالياتي كشور با ابلاغ بخشنامه‌اي ميزان معافيت سالانه حقوق و همچنين نرخ ماليات بر درآمد حقوق سال ۱۳۹۸ را اعلام كرد. بر اساس اين بخشنامه سقف معافيت مالياتي سالانه مبلغ ۳۳ ميليون تومان است.

نرخ ماليات بر كل درآمد كاركنان دولتي و غير دولتي اعم از حقوق و مزاياي فوق‌العاده و كارانه مازاد بر معافيت مذكور تا يك و نيم برابر آن مشمول ماليات سالانه ۱۰درصد و نسبت به مازاد يك و نيم برابر تا دو و نيم برابر آن مشمول ماليات سالانه ۱۵ درصد و نسبت به مازاد دو و نيم برابر تا چهار برابر آن مشمول ماليات سالانه ۲۰ درصد و نسبت به مازاد چهار برابر تا شش برابر مشمول ماليات ۲۵ درصد و نسبت به مازاد شش برابر ۳۵ درصد است.

ارسال روزانه ۵۰۰ پيام مجاز است

معاون رگولاتوري اعلام كرد: بر اساس مصوبه ۲۱ شوراي عالي فضاي مجازي و آيين‌نامه‌هاي مربوط به آنكه از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تهيه شده، ارسال پيامك انبوه ممنوع است.

مجيد حقي؛ معاون امور پستي، ارتباطي و فناوري اطلاعات رگولاتوري افزود: در مقررات تصويب شده در شوراي عالي فضاي مجازي، سقف مجاز براي ارسال پيامك در شبانه‌روز ۵۰۰ پيامك تعيين شده است كه اپراتورهاي تلفن همراه از امروز آن را اجرايي مي‌كنند.

 

جزييات مذاكرات امضاي چهارمين قرارداد IPC اعلام شد

مدير برنامه‌ريزي تلفيقي شركت ملي نفت ايران، جزييات مذاكرات امضاي چهارمين قرارداد IPC را اعلام كرد. كريم زبيدي با تاكيد بر اينكه شركت ملي نفت از تمايل شركت‌ها براي امضاي قرارداد IPC استقبال مي‌كند، اظهار كرد: در حال حاضر چند شركت ايراني براي مذاكره درباره چند ميدان ابراز تمايل كرده‌اند كه در حال مذاكره با اين شركت‌ها هستيم. وي افزود: با شركت پرشيا كه بخشي از ستاد اجرايي فرمان حضرت امام است، براي توسعه ميدان ياران شمالي و با شركت دانا انرژي براي ميدان سهراب در حال مذاكره هستيم. همچنين براي توسعه ميدان سومار، پيشنهاداتي ارايه شده است. البته همه موارد در مرحله مذاكره است و به قطعيت نرسيده‌ايم. به گفته مدير برنامه‌ريزي تلفيقي شركت ملي نفت ايران شركت‌هاي مذكور اطلاعات مربوط به ميادين ياران شمالي و سهراب را مطالعه كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون