• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4343 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين

قايق‌هاي كاغذي براي كودكان و نوجوانان سيل‌زده

گردهمايي «قايق‌هاي كاغذي» با هدف اهداي كتاب‌هايي كه به فهرست لاك‌پشت پرنده راه پيدا كرده‌اند و همچنين اقلام ديگر به كودكان و نوجوانان مناطق سيل‌زده برگزار مي‌شود. در فراخوان اين برنامه آمده است: «ما به قدرت ادبيات و كتاب در بحران‌هايي مانند سيل باور داريم. براي همين فكر كرديم از شما دعوت كنيم تا در گردهمايي «قايق‌هاي كاغذي» همراه لاك‌پشت پرنده باشيد. در اين گردهمايي شما مي‌توانيد كتاب‌هاي باكيفيتي را كه به فهرست لاك‌پشت پرنده راه پيدا كرده‌اند با تخفيف تهيه كنيد و همان‌جا كتاب‌ها را به داوران لاك‌پشت پرنده بسپاريد تا كتاب‌ها براساس گروه سني و كاربرد دسته‌بندي و سپس به گروه‌ها و نهادهاي ترويج كتابخواني سپرده شوند.

اين نهادها كتاب‌هايي را كه شما خريده‌ايد به مناطق سيل‌زده مي‌برند و با برنامه بين كودكان و نوجوانان توزيع مي‌كنند. در كنار خريد كتاب، شما مي‌توانيد از نمايشگاه آثار هنري بازديد كنيد. عوايد فروش آثار هنري همان‌جا مستقيم به حساب هلال‌احمر واريز مي‌شود. اگر مايل به اهداي عروسك، اسباب‌بازي و لوازم‌التحرير هستيد كارشناسان ما، آنها را از شما تحويل مي‌گيرند و به مناطق سيل‌زده مي‌برند.»

برگزاري نشست‌هاي تخصصي با موضوع كار با كودكان آسيب‌ديده از ديگر برنامه‌هاي اين گردهمايي است كه پنجشنبه، ۲۹ فروردين ‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر در خانه‌ وارطان برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون