• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4353 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۹ ارديبهشت

عكس‌نوشت

كانادا درگير سيل است و روزنامه‌هاي اين كشور، مشغول اطلاع‌رساني درباره اين حادثه. «كيوسك» اين هفته را به نحوه پوشش خبري سيل در روزنامه‌هاي كانادايي و صبح يكشنبه اختصاص داديم:

«گلوبال‌اند ميل» درباره شهرونداني نوشته است كه خانه‌هاي آنها در سيل گير كرده است. اين نشريه عكس بزرگي از سيل را زير لوگوي خود كار كرده و در توضيح آن در گوشه كادر عكس با لحني كنايه‌آميز مي‌نويسد: «در اعماق: اگر سيل يك اتفاق عادي است، پس مالك اين خانه بايد چه كار كند؟» در زيرتيتر اين تيتر هم از قول مردم گرفتار در سيل نوشته شده: «ما به كمك احتياج داريم».

«اوتاوا سان» در هشت صفحه مفصل و در ضميمه روز يكشنبه خود به موضوع سيل پرداخته است. اين نشريه صفحه اول خود را به هشدار نيروهاي امداد و نجات اختصاص داده و با تيتر درشت به مخاطبان خود خبر مي‌دهد: «زنگ خطر» و در ادامه توضيح مي‌دهد كه سيل باعث شده تا منطقه‌اي كامل از سكنه خالي شود. اگر به سايت «سي‌بي‌اس» مراجعه كنيد، ويديوهاي مفصل سيل در كانادا و منطقه «اوتاوا» و شرايطش در دسترس است.

 

«اوتاو سيتيزن» هم درگير سيل است و صفحه اولش مانند روزنامه محلي «اوتاوا سان» با عكسي از سيل منتشر شده است. در توضيح صفحه اول اين روزنامه مي‌خوانيم كه مردم اوتاوا خود را براي مبارزه با سيل، خسارت‌ها و مشكلاتش آماده مي‌كنند و اين سيل، براي دومين‌بار در سه سال اخير سراغ مردم اين منطقه آمده است. تيتر اين روزنامه هم اين است: «آب، هيجان‌زده بالا مي‌آيد».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون