• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4359 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت

با حكم رهبر معظم انقلاب انجام شد

انتصاب مدير بنياد دايره‌المعارف فقه اسلامي براساس مذهب اهل‌بيت(ع)

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حكمي حجت‌الاسلام والمسلمين حاج سيدعليرضا حائري را به مديريت بنياد دايره‌المعارف فقه اسلامي بر مذهب اهل بيت (عليهم‌السلام) منصوب كردند. به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي، متن حكم رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي حاج سيدعليرضا حائري دام افضاله

يكي از موهبت‌ها و الطاف الهي در دوران جمهوري اسلامي توفيق اقدام به تهيه دائره‌المعارف فقه اسلامي براساس مذهب اهل‌بيت عليهم‌السلام است كه حقا پديده‌اي افتخارآفرين و ماندگار و راه‌گشا است. نقش اصلي و اساسي را در اين اقدام بزرگ مرحوم آيت‌‌‌الله هاشمي شاهرودي رحمت‌الله‌عليه برعهده گرفته و با همكاري گروهي از فضلاي برجسته، بخش مهمي از اين بناي فاخر را به سامان رساندند. اكنون پس از ارتحال آن عالم محقق، لازم است تلاش مبارك براي به‌انجام رساندن اين كار بزرگ ادامه يابد. اينجانب پس از بررسي و مشورت و جست‌وجوي لازم جناب مستطاب‌عالي را كه بحمدالله داراي منزلت علمي و شايستگي وافر مي‌باشيد و سال‌ها در تدوين آن اثر برجسته همكاري و مشاركت داشته‌ايد براي اين مسووليت مهم برگزيدم و مديريت بنياد متصدي اين كار را به شما مي‌سپارم و اميدوارم
با جديت و تلاشي كه به كار خواهيد برد ادامه كار را با كيفيت و سرعت شايسته به سامان برسانيد. توفيقات جنابعالي و ديگر دست‌اندركاران را از خداوند متعال مسألت مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون