• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4359 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت

فروش فوق‌العاده ماه رمضان آغاز شد

رييس اتاق اصناف تهران از آغاز فروش فوق‌العاده ماه مبارك رمضان خبر داد و اظهار كرد: تمام واحدهاي صنفي مرتبط با عرضه اقلام ماه مبارك رمضان با كاهش سود قانوني فروش در طرح فروش فوق‌العاده شركت مي‌كنند.

نوده‌فراهاني در رابطه با فعاليت واحدهاي صنفي در فروش فوق‌العاده ماه مبارك رمضان گفت: هر ساله باتوجه به شرايط بازار و ميزان عرضه و تقاضا نمايشگاه‌هاي ضيافت در يك ماهه مبارك رمضان برگزار مي‌شد اما باتوجه به تصميم‌گيري‌هايي كه از زمستان سال گذشته باتوجه به شرايط اقتصادي بازار خرده‌فروشي اتخاذ شد، تصميم بر آن شد تا نمايشگاه‌هاي ضيافت جاي خود را به فروش فوق‌العاده توسط واحدهاي صنفي مرتبط با اقلام ماه مبارك رمضان بدهد.

او با اشاره به اينكه كشورهاي مسلمان ديگر در ماه مبارك رمضان برنامه‌هايي براي همراهي قدرت خريد خانواده‌ها درنظر مي‌گيرند، تاكيد كرد: طي برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از واحدهاي صنفي عرضه‌كننده اقلام موردنياز در ماه مبارك رمضان خواسته شد تا با شركت در فروش فوق‌العاده با ارايه تخفيف از محل كاهش سود قانوني فروش، خانواده‌ها را همراهي كنند.

رييس اتاق اصناف تهران از آغاز اين طرح از روز جاري خبر داد و گفت: نظارت و بازرسي‌ها در ايام ماه مبارك رمضان تشديد شده و اتاق اصناف با گرانفروشي برخورد قاطعي خواهد داشت.

نوده‌فراهاني يادآور شد: بحث گراني كالا با گرانفروشي متفاوت است و اگر فردي يا واحد صنفي باتوجه به قيمت خريد درج شده در فاكتور و سود قانوني فروش، به گرانفروشي بپردازد با آن برخورد خواهد شد.

او در رابطه با عرضه كالاهاي اساسي كه از سوي دولت تامين و دراختيار اصناف قرار مي‌گيرد، تاكيد كرد: ميزان تامين كالاهاي اساسي دولتي جوابگوي توزيع از سوي تمام واحدهاي صنفي نيست و در صورت اختصاص اين كالاها به اصناف، شيوه و زمان توزيع آنها اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون