• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4375 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۴ خرداد

جلوگيري از ورود دلالان به مراكز همگاني خريد و فروش خودرو

مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر به تشريح خدمات ارايه‌ شده در مركز همگاني خريد و فروش خودرو چيتگر پرداخت و گفت: با شناسايي واسطه‌ها و افراد سودجو، از ورود آنها به مراكز جلوگيري مي‌شود و با اخذ دستور قضايي و بهره‌گيري از نيروي انتظامي اين افراد از اطراف مراكز جمع‌آوري و سرشاخه‌هاي آنها با تشكيل پرونده دستگير و به محاكم قضايي تحويل مي‌شوند.

به گزارش ايسنا، حميدرضا تحصيلي با اشاره به اينكه شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران در راستاي ساماندهي فعاليت‌هاي شهري نسبت به ايجاد چهار مركز همگاني خريد و فروش خودرو اقدام كرده است، اظهار كرد: بزرگ‌ترين مركز همگاني خريد و فروش خودرو چيتگر است.

وي با اشاره به اينكه مركز چيتگر با وسعتي معادل ۱۳۵ هزار مترمربع بزرگ‌ترين و پيشرفته‌ترين مركز خريد و فروش خودرو در سطح كشور است، گفت: با تدبير به عمل آمده اين مركز در راستاي سياست‌هاي شهرداري تهران در بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي برون‌سازماني به شكل مشاركتي با سرمايه‌گذاري شريك و بدون صرف اعتبارات شهرداري تهران ايجاد شده است و اداره مي‌شود.

مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تاكيد كرد: يكي از اهداف اين‌گونه مراكز امكان دسترسي مستقيم خريدار و فروشنده در يك محيط امن، ايمن و با امكانات جانبي است كه دست واسطه‌ها و دلالان را كوتاه مي‌كند.تحصيلي ادامه داد: ارايه خدمات كارشناسي اصالت خودرو، سلامت بدنه و اجزاي فني توسط كارشناسان مجرب اطمينان خريداران را براي معامله با آسودگي خيال فراهم مي‌كند.

وي با اشاره به شيوه قيمت‌گذاري در اين مركز اظهار كرد: قيمت‌گذاري با استفاده از تجربه كارشناسان مركز و ارتباط مستقيم با خودروسازان و مراجع ذي‌صلاح انجام مي‌شود تا هم خريدار و هم فروشنده با اطمينان كامل از معامله رضايت داشته باشند. مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تاكيد كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي
انجام شده اين مراكز همگاني به صورت مكانيزه درآمده است و خدمات ارايه شده به ‌صورت هوشمند در دسترس شهروندان در محل كار و زندگي آنان قرار مي‌گيرد.

بنا بر اعلام شهرنوشت، به گفته تحصيلي، در اين مركز امكانات و خدمات شامل كارشناسي اوليه بدنه خودرو، تنظيم قولنامه كارشناسي مجدد (بدنه، فني، اصالت خودرو)، پس از تنظيم قولنامه، دفتر اسناد رسمي، شماره‌گذاري خودرو، نمايندگي بيمه، كارشناسي خودرو در روزهاي هفته و تنظيم قولنامه، پرداخت عوارض شهرداري، پذيرش خودرو جهت فروش، پذيرش خودرو جهت پارك مراجعان، پذيرش تمامي نوع و مدل خودروهاي موجود در كشور، رستوران، بوفه، مركز تعويض پلاك و مركز معاينه فني خودرو ارايه مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون