• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4399 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

مترو؛ پيشتاز خدمات‌رساني موثر به شهروندان

مسوولان كلانشهر تهران نيز با درنظر گرفتن تردد ميليون‌ها شهروند تهراني و ميزباني روزانه ميليون‌ها مراجعه‌كننده از حومه، در انديشه يافتن راه‌هاي جديدي براي ارايه خدمات بهتر به افرادي هستند كه براي تردد از وسايل حمل‌ونقل عمومي استفاده مي‌كنند، چراكه ارايه خدمات بهتر در اين زمينه موجب كاهش هزينه‌هاي اضافي ناشي از حمل‌ونقل از دوش دولت است.

امروزه با گسترش شهرها و افزايش روزافزون شهرنشيني ايجاد سامانه حمل‌ونقل عمومي درون‌شهري كامل، منظم، گسترده و كارآمد از نيازهاي مهم براي كشورهاي توسعه‌يافته و در حال توسعه تلقي مي‌شود و برخورداري از يك سيستم كامل اقتصادي، سياسي و فرهنگي لازمه كشورهايي است كه در گود رقابت صنعتي و بهبود ساختار اجتماعي هستند.

شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه در سي‌امين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران نيز 408 هزار و 172 مسافر را در خطوط 7‌گانه مترو جابه‌جا كرد و براي خدمات‌رساني هرچه بهتر به شركت‌كنندگان در اين مراسم ساعت فعاليت خط يك را تا جابه‌جايي كامل شركت‌كنندگان در مراسم افزايش داد و قطارهاي فوق‌العاده نيز اعزام شد.

كاهش فاصله حركت قطارها در خطوط متروي تهران براي خدمات‌رساني مطلوب‌تر از كارهايي است كه بهره‌برداري متروي تهران و حومه در اعياد ملي و مذهبي انجام مي‌دهد. روز قدس نيز با سرويس‌دهي رايگان 410 هزار نفر از راهپيمايان از متروي تهران استفاده كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون