• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4403 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۱ تير

احمدي: تكميل خودرو‌هاي ناقص نيازمند نقدينگي است

جهاد خودكفايي كه براي توليد قطعات پيشرفته در ايران‌خودرو شكل گرفته، تصميم هوشمندانه‌اي جهت مقابله با تحريم‌هاي امريكا و كاهش وابستگي ارزي است.

به گزارش ايكوپرس، فريدون احمدي نايب‌رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با بيان اين مطلب گفت: مشاركت شركت‌هاي دانش‌بنيان در طرح جهاد خودكفايي قطعات پيشرفته خودرو باعث تسريع در روند اين امر مي‌شود. وي از آمادگي و حمايت مجلس شوراي اسلامي از خودروسازان كشور براي تحقق بومي‌سازي قطعات پيشرفته خودرو خبر داد و اظهار كرد: شركت‌هاي دانش‌بنيان به عنوان بازوي قدرتمند صنعت خودروي كشور براي بومي‌سازي اين قطعات هستند و در اين زمينه گام‌هاي تازه‌اي برداشته‌اند. احمدي ضمن رد موضوع احتكار خودرو توسط خودرو‌سازان تاكيد كرد: كسري قطعات خودروهاي موجود در پاركينگ خودروسازان نيازمند نقدينگي است و مجلس شوراي اسلامي حامي توليد است و از آن حمايت مي‌كند. نماينده مردم زنجان در عين حال اظهار داشت: خودروسازان بايد با حفظ كيفيت و احترام به مشتري خودروهاي ناقص را تكميل كنند و تحويل مشتريان بدهند.

وي اظهار اميدواري كرد، مسوولان با حمايت اصولي از صنعت خودروي كشور زمينه‌هاي رشد و توسعه زيرساخت اين صنعت را در دوران رونق توليد و خودكفايي با هدف مقابله با تحريم امريكا بيش از پيش فراهم سازند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون