• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4403 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۱ تير

اكران «انتقامجويان: پايان بازي» براي فروش بيشتر تمديد شد

جايگاه «آواتار» همچنان محفوظ است

بهار سرلك

 

 

فيلم ابرقهرماني «انتقامجويان: پايان بازي» در تلاش براي شكستن ركورد «آواتار» (2009) و ثبت‌نام خود به عنوان پرفروش‌ترين فيلم تاريخ، آخر هفته گذشته با تصاويري از قسمت تازه «مرد عنكبوتي» حضورش را در سينماهاي امريكا تمديد كرد.

به گزارش هاليوودريپورتر؛ طي آخر هفته گذشته كمپاني مارول با همكاري كمپاني «ديزني» فيلم «انتقامجويان: پايان بازي» را كه 18 ثانيه ديگر به آن افزوده‌اند، روي پرده بردند تا از محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين فيلم تاريخ سينما ساخته جيمز كامرون پيشي بگيرند. اين قسمت اصلاح ‌شده «انتقامجويان» به كارگرداني برادران روسو 55 ميليون ديگر در خانه فروش كرد (و در جدول آخر هفته گذشته جايگاه هفتم را از آن خود كرد) و 2 ميليون و 300 هزار دلار ديگر در سراسر دنيا فروخت تا در مجموع فروش خود را به 2 ميليارد و 76 ميليون دلار برساند. يعني حدود 27 ميليون كمتر از 2 ميليارد و 780 ميليون دلاري كه «آواتار» در اكران اوليه و اكران‌هاي پس از آن فروش داشت.

كارشناسان گيشه مي‌گويند: غيرممكن است «انتقامجويان: پايان بازي» بتواند در آينده نزديك 27 ميليون ديگر فروش كند. هدف مارول و ديزني از اكران‌هاي دوباره (اكران‌هايي كه در ماه‌هاي بعد از نمايش رسمي صورت مي‌گيرد) فقط ‌و فقط رسيدن به فروش «آواتار» نبوده است. اين نمايش‌ها فرصتي است تا تبليغ و معرفي «مرد عنكبوتي: دور از خانه» محصولي از سوني و مارول پشتوانه‌اي داشته باشد.

«مرد عنكبوتي: دور از خانه» دوشنبه شب نمايشش را در سينماهاي امريكاي شمالي و روز بعد در سراسر جهان آغاز مي‌كند. كوين فيگ، مدير كمپاني ماورل، در شكل‌گيري تازه‌ترين فيلم دنياي مارول و همچنين براي «مرد عنكبوتي: بازگشت به خانه» نقش اساسي را بازي كرد. از طرفي تام هولاند، ستاره فيلم «مرد عنكبوتي» در «انتقامجويان: پايان بازي» نيز ايفاي نقش مي‌كند.

حتي نمايش «انتقامجويان: پايان بازي» در سينماها حاوي تبليغي براي تازه‌ترين قسمت «مرد عنكبوتي» مي‌شود و اين در حالي است كه «دور از خانه» با پيامدهاي اكران «پايان بازي» دست و پنجه نرم مي‌كند و پيتر پاركر با بازي هولاند (همان مرد عنكبوتي) و نيك فيوري با بازي ساموئل جكسون با دنيايي وفق داده شده‌اند كه در آن خبري از «مرد آهني» و انتقامجويان اصلي ديگر براي دفاع از آن دنيا نيست.

آخرين قسمت «انتقامجويان» يكي از موفق‌ترين فيلم‌هاي گيشه به شمار مي‌رود كه جايگاه دوم محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين فيلم تاريخ را به خود اختصاص داده است.

اين فيلم در دهمين هفته اكرانش در امريكاي شمالي فروشي برابر با 841 ميليون دلار و 300 هزار دلار ثبت كرده و در سينماهاي سراسر جهان به رقم يك ميليارد و 920 ميليون دلار رسيده است. با وجودي كه اين فيلم به اين زودي ركورد «آواتار» را نخواهد شكست، ديزني و مارول در فكر اكران دوباره اين فيلم در اواخر سال جاري يا حتي سال آينده هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون