• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4425 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۶ مرداد

ويژه

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی:

بانک توسعه تعاون فرصت خوبی برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی است

غلامرضا تاج گردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و ريیس کميسیون برنامه‌وبودجه مجلس که عصر دیروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گچساران سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: برخی از طرح‌های اقتصادی با سرمایه‌بری بیشتر و بالاتر از ظرفیت اشتغال‌زایی کمتری برخوردار هستند درحالی‌که طرح‌های کوچک و متوسط مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی از سرمایه‌بری کمتر و اشتغال‌زایی بیشتری برخوردار می‌باشند.

شهردار اصفهان:

وظايف شهرداري‌ها زياد اما اختيارات‌شان كم شده است

شهردار اصفهان گفت: با وجود زياد شدن هر روزه وظايف شهرداري‌ها، اختيارات آنها كم شده است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، قدرت‌الله نوروزي در همايش هم‌انديشي و تقدير از شهرداران و دهياران استان ضمن تشكر از دستگاه‌هاي دولتي بابت تعامل با شهرداري با توجه به شرايط سخت اقتصادي اظهار كرد: اگر خواهان استقرار امنيت و صلح پايدار در كشور هستيم، لازم است تمام دستگاه‌ها به ويژه دولت از دستگاه‌هاي خدمت‌رسان همچون شهرداري‌ها و دهياري‌ها حمايت كنند. او رضايت مردم را عامل امنيت در كشور ذكر كرد و افزود: اين مهم با خدمت‌رساني مطلوب محقق مي‌شود، انتظار مي‌رود دولت، مجلس و دستگاه قضا نيز فضايي مطلوب براي انجام وظايف مطلوب دهياري‌ها و شهرداري‌ها فراهم كنند. شهردار اصفهان گفت: با وجود زياد شدن وظايف شهرداري‌ها، هر بار اختيارات آنها در قانون بودجه و ساير مقررات و آيين‌نامه‌ها و بخشنامه‌هاي دولتي كاهش پيدا مي‌كند. او لازمه انجام ماموريت‌ها به نحو صحيح از سوي شهرداري‌ها را افزايش حدود اختيارات آنان ذكر كرد و بيان داشت: البته اين موارد در جلسات كلانشهرها مطرح و پس از سال‌ها موضوع استخدامي كاركنان رفع شده است‌؛ به نحوي كه شش نوع قرارداد بلاتكليف كه باعث آزار كاركنان شهرداري‌ها شده بود، امروز برطرف و موفقيت بزرگي رقم خورده كه باعث افزايش انگيزه خدمت‌رساني شده است. نوروزي از فعال شدن پروژه‌هاي نيمه كاره با حمايت مسوولان و همچنين با به كار‌گيري ابتكار و نوآوري خبر داد و بيان كرد: نه تنها پروژه‌هاي نيمه كاره فعال شده بلكه پروژه‌هاي بزرگ نيز كلنگ‌زني شده است.

حوزه سلامت در اولويت خدمات‌دهي بانك رفاه قرار دارد

مديرعامل بانك رفاه گفت: بانك رفاه مهم‌ترين بانكي است كه در حوزه سلامت كشور نقش‌آفريني مي‌كند. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران؛ دكتر محمدعلي سهماني، مديرعامل بانك رفاه در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري آخرين خبر با تشريح اقدامات شايان توجه بانك رفاه در حوزه سلامت كشور گفت: بزرگ‌ترين مشتري ما تامين اجتماعي، حوزه‌هاي درماني، سلامت و حوزه‌هاي اقتصادي زيرمجموعه آن است و بازار اصلي فعاليت استراتژيك بانك رفاه، حوزه سلامت كشور است. او افزود: اين بانك علاوه بر سازمان تامين اجتماعي و حوزه‌هاي تحت پوشش آن به دانشگاه‌ها و بيمارستان‌هاي علوم پزشكي و بيش از 6000 داروخانه و مراكز درماني خدمات بانكي ارايه مي‌دهد. دكتر سهماني با اشاره به شرايط خاص اقتصادي كشور گفت: بانك رفاه تلاش كرده است تا با وجود محدوديت‌هاي موجود و شرايط خاص اقتصادي و نظام بانكي، حداكثر رضايتمندي را در مخاطبان خود ايجاد كند و در حد توان، سبد خدمات و محصولات را توسعه دهد و رضايتمندي و انتظار مشتريانش را برآورده كند. مديرعامل بانك رفاه تصريح كرد: ادعا نمي‌كنيم كه مشتريان ما صد درصد از ما راضي و خشنود هستند ولي همكاران من در بانك رفاه در سراسر كشور تمامي تلاش خود را به كار مي‌بندند تا اين بانك همگام و همراه با تحولات پيش رود و بتواند رضايت حداكثري آنها را تامين كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون