• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4426 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۷ مرداد

ويژه

خام‌فروشي به نفع صنعت نيست

جعفر سرقيني معاون امور معادن و صنايع معدني وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازديد از غرفه فولاد مباركه در نخستين نمايشگاه فرصت‌هاي ساخت داخل و رونق توليد گفت: اين وزارتخانه با خام‌فروشي موافق نيست و در سال رونق توليد حتما بايد مواد معدني را در داخل كشور به ارزش‌افزوده تبديل و سپس صادر كنيم.

رشد 102 درصدي سود در سال97

مديرعامل فولاد مباركه در مجمع عمومي عادي سالانه شركت فولاد مباركه كه روز يكشنبه 30 تيرماه سال 98 در محل سالن اجتماعات نگين نقش‌ جهان برگزار شد، از رشد 102 درصدي سود خالص فولاد مباركه در سال 97 خبر داد. در ادامه مهندس حميدرضا عظيميان، مديرعامل شركت فولاد مباركه، ضمن ارائه گزارش فعاليت هيات‌مديره شركت در سال مالي منتهي به 29 اسفندماه سال 1397، اين سال را از منظر سودآوري، سالي درخشان از ابتداي بهره‌برداري شركت تاكنون برشمرد.

ارايه معاملات برخط در ‌پاسارگاد

بانك‌پاسارگاد به ‌منظور رفاه حال مشتريان و در راستاي ارايه خدمات معاملات برخط (Online Trading)، زمينه ارايه اين خدمات را در شعبه بابل فراهم كرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، كارشناس شركت كارگزاري بانك‌پاسارگاد از تاريخ 7 تا 10 امرداد سال 1398 در شعبه بابل، ضمن ارايه نام كاربري و رمز عبور براي انجام معاملات برخط كارگزاري و ساير خدمات مربوط به آن، پاسخگوي سوالات مراجعه‌كنندگان نيز خواهد بود.

سايپايدك؛ مقام نخست در خدمات پس از فروش

نتيجه ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران با نام اختصاري و لاتين ISQI از نحوه ارايه خدمات پس از فروش شركت‌هاي عرضه‌كننده خودرو در سال 1397 منتشر شد و شركت سايپايدك، ارايه‌دهنده خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا مقام نخست را در شاخص نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش كسب كرد. به گزارش سايپانيوز، براي آنكه بدانيم ماجرا چيست و سايپايدك چگونه مقام نخست در شاخص نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش را به دست آورده، لازم است اندكي به شرح و تفسير نحوه ارزيابي شركت‌هاي خدمات پس از فروش خودرو توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران بپردازيم. اين شركت براي سنجه و سنجش عملكرد شركت‌هاي خودروساز و خدمات‌رسان در اين حوزه، شاخص‌هايي را تعيين كرده و براي هر شاخص سهمي از نتيجه نهايي را قائل شده است. اين شاخص‌ها به ترتيب اولويت عبارتند از: نتايج عملكرد با سهم 50درصدي، كيفيت خدمات با سهم 25درصدي، سرعت خدمات با سهم 20درصدي و هزينه خدمات با سهم 5درصدي. براي هر يك از اين شاخص‌ها نيز زيرمجموعه‌هايي درنظر گرفته شده تا عملكرد شركت‌هاي ارايه‌دهنده خدمات پس از فروش خودرو به تفكيك و براساس جزييات كامل مورد ارزيابي قرار گيرد. به عنوان مثال در شاخص اول، نتايج عملكرد شركت‌ها براساس رضايتمندي و نتايج فرآيندها ارزيابي مي‌شود كه هر يك از اين موضوعات نيز براي خود معيارهايي دارند. مثال ديگر اينكه وضعيت نمايندگي‌ها، مهارت نيروي انساني و نظامات كيفيت از جمله مواردي است كه در شاخص كيفيت خدمات مدنظر قرار مي‌گيرد. همچنين نتايج ارزيابي‌ها نشان مي‌دهد كه امتياز نمايندگي‌هاي مجاز شركت‌هاي عرضه‌كننده خودرو سبك در سال 97 معادل 83درصد بوده كه نسبت به سال 96 نزديك به 6درصد افزايش داشته است.

توضيح بانك پاسارگاد درخصوص حمله به مسوول شعبه در آمل

روابط ‌عمومي بانك ‌پاسارگاد در پي انتشار اخباري مبني بر حمله به مسوول يكي از شعبه‌هاي اين بانك در شهر آمل توضيحاتي ارايه داد. به اطلاع هم‌ميهنان گرامي مي‌رساند؛ متاسفانه در روز يكشنبه مورخ 6 امرداد، مسوول يكي از شعبه‌هاي بانك ‌پاسارگاد در شهر آمل، مورد حمله فردي قرار گرفت. علت مراجعه وي به شعبه آمل، انجام امور مالي نبوده، بلكه به منظور اعتراض به انسداد و برداشت وجه از حساب وي بنا به دستور مقامات قانوني در يكي ديگر از شعبه‌هاي اين بانك بوده است. نامبرده پيش از مراجعه به شعبه خشمگين و عصباني بوده و با برنامه‌ريزي قبلي، قصد سوء براي ارتكاب جرم داشته است. مطابق اعلام اداره آگاهي آمل، مايع استفاده شده توسط مرتكب، اسيد با غلظت نه‌چندان بالا بوده كه روي تمام صورت مسوول شعبه و قسمت زيادي از دست يكي از نگهبانان شعبه ريخته شده است. مداوا روي مجروحين ادامه دارد و براي انجام اقدامات درماني گسترده‌تر به تهران منتقل شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون