• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4441 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

خبر آخر

تكذيب حكم حبس عضو شوراي شهر تهران

از صبح ديروز خبرها در فضاي مجازي حاكي از صدور حكم تجديدنظر محمود ميرلوحي عضو شوراي شهر تهران مبني بر 6 ماه حبس تعليقي و جريمه نقدي بود.به گزارش باشگاه‌ خبرنگاران جوان، محمود ميرلوحي عضو شوراي شهر تهران در واكنش به اخبار منتشره مبني بر اعلام حكم دادگاه تجديدنظرش گفت: اخباري كه از صبح امروز مبني بر اعلام حكم دادگاه تجديد نظر شكايت شهردار اسبق تهران از من در فضاي مجازي منتشر شده كذب محض است. اين عضو شوراي شهر تهران تصريح گفت: اين اخبار در حالي منتشر شده كه هنوز زمان رسيدگي و تجديد نظر حكم صادره من از سوي دادگاه فرا نرسيده است.

 

راه‌اندازي سامانه ثبت اموال مسوولان 2 هفته آينده

معاون قوه قضاييه و رييس مركز آمار و فناوري اطلاعات گفت: سامانه ثبت اموال مسوولان ظرف 2 هفته آينده به‌صورت پايلوت در تهران و در دفتر خدمات مركزي قوه قضاييه راه‌اندازي مي‌شود. به گزارش تسنيم، معاون قوه قضاييه و رييس مركز آمار و فناوري اطلاعات در پاسخ به اين سوال كه سامانه ثبت و ضبط اموال مسوولان چه زماني آغاز به‌كار مي‌كند، گفت: اين سامانه تقريبا آماده است و ظرف 2هفته آينده به‌صورت پايلوت در تهران و در دفتر خدمات مركزي قوه قضاييه راه‌اندازي مي‌شود.

 

اعلام پرده‌اي جديد از فساد مافياي خودرو

بهرام پارسايي در حساب كاربري خود در توييتر نوشت: «فساد خودروسازي جديد نيست. در دهه 70 كه بزرگ‌ترين اختلاس تاريخ كشور 123 ميليارد بود، براي طراحي سمند، 120 ميليارد تومان با ارز 400 توماني، معادل 3500 ميليارد تومان امروز، پرداخت شد و اين طراحي گران نه جذاب بود نه استاندارد. ‏البته اين مبلغي است كه خودروساز اعلام كرده، اما اسنادي در دست است كه نشان مي‌دهد وام اخذ شده بابت طراحي خودروي ملي بيشتر از اين مبلغ است و اين در حالي است كه يك طراح ايراني برندهاي معتبر خودرو در جهان، همان زمان حاضر بود به رايگان، طراحي خودروي ملي را انجام دهد. اما چون براي سودجويان، منفعت نداشت، نپذيرفتند. ‏زمان استاندارد طراحي يك خودرو در جهان هم دو تا سه سال است ولي طراحي سمند 7 سال زمان برد. ‏اين مشت نمونه خروار بود و به زودي پرده‌اي ديگر از يك فساد بزرگ‌تر در مافياي خودرو را اعلام مي‌كنم»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون