• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4442 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد

از جايزه ميازاكي تا رونمايي مستند اوباما

«پيتر فوندا» درگذشت

درگذشت يك بازيگر در سن 79 سالگي

«پيتر فوندا» بازيگر، فيلمنامه‌نويس و تهيه‌كننده فيلم نامزد اسكار «ايزي رايدر» و فرزند «هنري فوندا» در سن ۷۹ سالگي بر اثر بيماري درگذشت.به گزارش ايسنا به نقل از گاردين، «فوندا» كه در سال ۱۹۶۹ علاوه بر بازي در فيلم معروف جاده‌اي «ايزي رايدر»، نويسندگي مشترك و تهيه‌كنندگي آن را نيز برعهده داشت به دليل ابتلا به سرطان ريه در خانه‌اش در لس‌آنجلس درگذشت.پدر او «هنري فوندا» بازيگر بزرگ سينماي آمريكا و خواهرش «جين فوندا» ديگر بازيگر هاليوودي است.

جايزه اسكلار ۲۰۱۹ براي ميازاكي

انيميشن‌ساز برنده جايزه اسكار و خالق شماري از معروف‌ترين انيمه‌هاي ژاپني جايزه بينش خلاقانه اسكلار را دريافت خواهد كرد. هايائو ميازاكي فيلمساز انيميشن برنده جايزه اسكار و خالق يكي از معروف‌ترين انيمه‌ها يعني «Spirited Away» كه در توكيو ژاپن به دنيا آمده، در كارنامه حرفه‌اي خود فهرستي چشمگير از فيلم‌ها و همچنين جوايز و نامزدي‌ها را دارد.

«۲۳ نفر» آبان‌ماه به سينماها مي‌آيد

فيلم سينمايي «۲۳ نفر» به كارگرداني مهدي جعفري آبان روي پرده سينماها مي‌رود.فيلم سينمايي «۲۳ نفر» به كارگرداني مهدي جعفري و تهيه‌كنندگي مجتبي فرآورده پس از پايان ماه محرم و صفر در سينماهاي سراسر كشور به اكران در خواهد آمد.

رونمايي از مستندي به تهيه‌كنندگي اوباما

«باراك اوباما» رييس‌جمهور سابق امريكا به همراه همسرش «ميشل اوباما» اولين تجربه خود را به عنوان تهيه‌كننده مستند در شبكه نتفليكس رونمايي كردند. «باراك اوباما» كه سال گذشته به همراه همسرش يك قرارداد همكاري با كمپاني نتفليكس به عنوان تهيه‌كننده امضا كرده بودند با تاسيس كمپاني «هاير گراوند» اولين مستند خود را به نام «كارخانه امريكايي» در شبكه نتفليكس به نمايش گذاشتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون