• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4444 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ مرداد

انتقامجويي؛ ادعايي كه زني براي قتل‌هاي ملاير مطرح كرده است

گروه اجتماعي| اعترافات زني 38 ساله در ملاير كه متهم است 4 نفر را به قتل رسانده است، ابعاد متفاوتي از يك جنايت را پيش روي كارآگاهان پليس قرار داده است. گرچه اعترافات اوليه اين زن حكايت از انتقامجويي به عنوان انگيزه ارتكاب جنايت داشته، اما به نظر مي‌رسد علاوه بر اقدامات قضايي و جنايي بايد تيمي از آسيب‌شناسان اجتماعي هم اين پرونده را كالبدشكافي كنند.

ماجراي 4 جنايتي كه اينك اين زن 38 ساله را در صدر اخبار جنايي قرار داده است به نخستين روز مرداد امسال برمي‌گردد؛ روزي كه در آن پليس ملاير با كشف جسد مرد و زني با يك معماي جنايي مواجه شد.

اول مرداد امسال به دنبال اعلام فوت مشكوك در يكي از محله‌هاي شهر ملاير، تيمي از ماموران كلانتري ۱۲ به محل اعزام شدند كه در بررسي منزل ياد شده جسد يك زن و مرد را مشاهده كردند و تيم بررسي صحنه جرم پليس آگاهي نيز در محل حاضر و اجساد به پزشكي قانوني براي تعيين علت مرگ منتقل شد.

اما معما وقتي براي كارآگاهان به سوي حل شدن رفت كه قتلي ديگر روي داد و در آن زني براثر مسموميت جان باخت كه باردار بود. داشتن نسبت فاميلي بين اين مادر باردار و دو مقتول قبلي پليس را به ارتباط ميان اين قتل‌ها حساس كرد و تحقيقات جنايي را بر اين موضوع كه يك داستان فاميلي در ميان باشد، متمركز كرد.

پليس سرانجام پس از ردزني‌هاي مختلف به اختلافي پي برد كه در آن نقش يك زن برجسته شد. در ردزني‌هاي بعدي پليس به تردد اين زن و امكان سفرش براي فرار از دست قانون حساس شد كه با همين حساسيت سرانجام متهم در مشهد شناسايي و دستگير شد. اين زن در حالي دستگير شد كه قصد داشت با قرص سيانور ديگري خودش را نيز بكشد.

حالا بايد ديد تا چه اندازه مي‌توان انتظار داشت كه آسيب‌شناسان اجتماعي بتوانند اقدامات زني كه سرهنگ محمدباقر سلگي فرمانده پليس ملاير او را خانم «الف-ق» معرفي كرده است، كالبدشكافي كرده و تحليل كنند.

سرهنگ سلگي به ايرنا گفته است: متهم، كه مادر يك پسر ديگر هم هست، در بازجويي‌ها مدعي شده چون چهار نفر مقتول در زمان بيماري پسر يك ساله‌اش در انتقال او به بيمارستان و روند درمانش كوتاهي كرده‌اند، از نظر او اين افراد عاملان اصلي مرگ پسرش محسوب مي‌شده‌اند، بنابراين تصميم به قتل آنها گرفته است.

فرمانده پليس ملاير تاكيد كرده است: اين فرد ادعا مي‌كند انگيزه قتل‌ها انتقام‌گيري در ماجراي مرگ پسر يك‌ساله‌اش بوده است.

سرهنگ سلگي به تهيه قرص سيانور و قتل چهار نفر با آن را مطرح و گفته است: اين شايعه كه متهم مشكل فساد اخلاقي داشته، رد مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون