• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4448 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور

ويژه

كدام اپراتور تلفن همراه بيشترين مشتركان ۳G و ۴G را دارد؟

تعداد مشتركان اينترنت سيار كه از نسل‌هاي ۳ و ۴ اينترنتي استفاده مي‌كنند تا پايان بهار امسال به بيش از ۶۲ ميليون رسيد و ضريب نفوذ ارتباطات سيار را به ۷۴.۸۳درصد رساند.

به گزارش باديجي، با گسترش ارتباطات سيار، تمايل افراد به استفاده از اينترنت گوشي‌هاي‌شان كه از اينترنت نسل ۳ و ۴ بهره مي‌برد و حتي ممكن است از اينترنت ثابت شامل واي‌فاي و انواع DSL هم سرعت بهتري داشته باشد، افزايش يافته است.

مطابق آخرين آمار منتشره توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تا پايان سه ماهه ابتدايي سال جاري، تعداد مشتركان اينترنت سيار ۶۲ ميليون و ۱۷۰ هزار و ۷۶۹ نفر بود كه اين عدد، ضريب نفوذ ارتباطات ثابت را به ۷۴.۸۳درصد مي‌رساند.

اين آمار نشان مي‌دهد تعداد مشتركان همراه اول، ۳۰ ميليون و ۳۹۸ هزار و ۵۱۲ نفر است و تعداد شهرهاي تحت پوشش نسل سوم ۱۲۴۷ و شهرهاي تحت پوشش نسل چهارم، ۱۲۴۶ شهر است. تعداد مشتركان ايرانسل، ۲۷ ميليون و ۶۴۶ هزار و ۹۰۳ نفر است و تعداد شهرهاي تحت پوشش نسل سوم ۱۱۸۴ و شهرهاي تحت پوشش نسل چهارم، ۱۱۱۹ شهر است.

تعداد مشتركان رايتل، چهار ميليون و ۱۲۵ هزار و ۳۵۴ نفر است و تعداد شهرهاي تحت پوشش نسل سوم ۴۸۴ و شهرهاي تحت پوشش نسل چهارم، ۳۷ شهر است.


۶۳درصد از قبوض كاغذي تلفن ثابت تاكنون حذف شده است

سيدمجيد صدري اعلام كرد: با تلاش‌هاي صورت گرفته، مجموعا ۶۳درصد از قبوض كاغذي تلفن ثابت، تاكنون به‌طور كامل در سراسر كشور حذف شده است.

به گزارش خبرنگار اعتماد از قزوين، سيدمجيد صدري مديرعامل شركت مخابرات ايران ضمن تشريح جزييات پروسه حذف قبوض اظهار كرد: در 10 استان، قبوض كاغذي از سيكل دوم سال جاري به صورت كامل حذف شده و حذف قبوض كاغذي در استان‌هاي باقي‌مانده باتوجه به سياست‌هاي مبتني بر تحقق دولت الكترونيك در برنامه آتي شركت قرار دارد.

وي افزود: تاكنون در استان‌هاي فارس، خوزستان، قزوين، سيستان‌وبلوچستان، كردستان، كرمانشاه، كرمان، گيلان، لرستان و هرمزگان تمام قبوض كاغذي به‌طور كامل حذف شده است.

مديرعامل شركت مخابرات ايران اظهار داشت: در استان‌هاي باقي‌مانده نيز به صورت ميانگين از
۴۰ تا ۸۰درصد قبوض در دوره دوم حذف شده و در سيكل سوم سال‌جاري، همزمان با اعلام كاركرد در مهر ماه، در هيچ استاني قبوض كاغذي چاپ نخواهد شد.

وي يادآور شد: در راستاي نهادينه‌سازي و تحقق فرآيند‌هاي دولت الكترونيك از حدود ۲۸ميليون مشترك فعال، قبض ۶۳درصد از مشتريان حذف شده و قبوض حدود 10 ميليون مشترك
باقي مانده نيز تا دوره بعد حذف مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون